Promper så vondt...

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
At jeg blir helt satt ut selv :P haha Gud for en lukt, og hele tiden!!!! *flaut*
Flere som har det sånn???

Sniker.. Føler meg noen ganger som nordmannen i vitsen om dansken, svensken og nordmannen og grisen der grisen løper ut av fjøset... :fart005

hahahaah :p uffda! Jeg har ennå ikke prompa foran mannen.. Vi har vært sammen 8 år! :-O
Jeg har en sperre.. hehe

hahahaah :p uffda! Jeg har ennå ikke prompa foran mannen.. Vi har vært sammen 8 år! :-O
Jeg har en sperre.. hehe
Er det sant?! Tror det gikk noen dager her, da kom det en plutselig så sa jeg, jaja, da var det overstått.. Har aldri vært noe problem etterpå..:)

sliter med denne prompen og lukta selv..kan jo nesten dø av den.. men magen blir jo et helvette om man ikke får det ut også.. gubben her har ikke så mye han skulle sagt,så her fyrer jeg løs om det trengs

Min samboer taklet ikke promp eller rap når vi ble sammen. Jeg har en datter på 8 så jeg er ikke så fin på det. Etter 3 år med meg og datteren har han vel blitt litt mer herda. Hehe. Det er kanskje like greit for snart blir det promp og rap og sprutdiare og spying i vinkel med liten baby i hus.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp