Promper du mye?

Kvakkis

Elsker forumet
It's gonna be May 2019
Det tok helt av etter middag i går, holdt på i mange timer, med masse lyd....tror mannen er i sjokk enda:D

Hva gjør dere om dette skjer ute blandt folk? Det er jo ikke akkurat enkelt å skjule den ukontrollerte fanfaren som setter i gang :wacky:

Ikke mer enn normalt tror jeg ;)

Hehe XD gjemmer meg på kvelden de dagene det er ille. Men merkbart mer luft nå ja, håper det gir seg, men av erfaring så blir det ikke noe bedre før knøttet er ute =)

Haha, jaa, promper veldig mye! :D Spesielt på kvelden og etter måltid ^^

Er ganske oppblåst og stram rundt magen. Får lyst til å presse en prump, men det går ikke :(

Er ganske oppblåst og stram rundt magen. Får lyst til å presse en prump, men det går ikke :(

....ja, jeg synes jo det er litt bra opp i all oppblåstheten å få ut litt trykk :D Får håpe det snart løsner litt for deg også ;)

....ja, jeg synes jo det er litt bra opp i all oppblåstheten å få ut litt trykk :D Får håpe det snart løsner litt for deg også ;)

Det håper jeg også. Uten svangerskapsbukser så kan man ikke sette seg ned uten å måtte kneppe opp buksen.. I offentlig også.

Mye mer luft enn normalt og vanskeligere å holde det inne nå. Blir noen ekstra turer på do

Back
Topp