Promper du? (Kan velge flere alt.)

Må bli LMD!!!![8D]

har hørt om SBD da, silent but deadly[:D]

men joda, lufta må jo ut engang!

ORIGINAL: buster

Må bli LMD!!!![8D]

Hehehehehe.... Sambo sa engang vi satt i sofan.. "Sorry, men du må gå bort.. jeg har sluppet en LMD! "
Jeg skjønnte ikke hva han mente, men da han forklarte, var jeg ikke sen om å løpe litt bort.. senere holdt vi på å dø av latterkrampe!

Må bli LMD!!!![8D]

ORIGINAL: *klar*

Må bli LMD!!!![8D]

Hehehehehe.... Sambo sa engang vi satt i sofan.. "Sorry, men du må gå bort.. jeg har sluppet en LMD! "
Jeg skjønnte ikke hva han mente, men da han forklarte, var jeg ikke sen om å løpe litt bort.. senere holdt vi på å dø av latterkrampe!

Hehehe!!!! Heldig du er da, som har en sambo som sier ifra!!![:D][:D][:D] Det gjør IKKE min for å si det sånn!! Jeg må klassifisere de selv!![:'(][8D]

Høyt og ofte!!! Og gjerne ille luktende, men de dagene prøver jeg å holde meg hjemme da.[8D]

tror det er for jeg har gjort en del endringer på kostholdet.[8|]
Magen er vel ikke vandt med å få masse grønnsaker og kjøtt og bare 2 skiver for dag. Tror den har fått panikk eller noe. Er veldig glad i brød da.[&o]

LMD = Lydløs men dødelig!

Dvs. En promp som kommer snikende helt lydløst, men med nok lukt til å få fluer til å dævve! [:D][:D]

Er iallefall en kjent betegnelse her!

Må bli LMD!!!![8D]

Hehehe!!!! Heldig du er da, som har en sambo som sier ifra!!![:D][:D][:D] Det gjør IKKE min for å si det sånn!! Jeg må klassifisere de selv!![:'(][8D]

Hehehehehehehehe..... Rulle meg rundt på gulvet i latterkrampe! Føler med deg! ......." Klassifisere den selv" hehehehehe..... sukk.. har jeg barnslig humor nå eller hva!? hehe...

Kan jeg få spørre... Dere som har svart "Promper ute blandt folk"...

Hva sier dere da? Altså om noen lukter dere?
  • Skylder dere på noen andre,
  • ser sere bare dumt på dem som har fersket deg,
  • skylder dere på hunden,
  • er det dere som sier "har du fjærta" (for å ikke få mistanken på deg)?????

[:D][:D][:D][:D][:D]

Må bli LMD!!!![8D]

Hehehehehehehehe..... Rulle meg rundt på gulvet i latterkrampe! Føler med deg! ......." Klassifisere den selv" hehehehehe..... sukk.. har jeg barnslig humor nå eller hva!? hehe...

Kanskje litt............

Back
Topp