Promper babyene deres mye?

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Min promper veldig mye! E det vanlig? Synes d er litt morsomst, men så kom eg til å tenke på at han kanskje reagerer på mme eg bruker? Eller e d helt normalt? Haha alt man lurer på ;-)

Lille frøkna her kaller vi prompeguri :p helt normalt sa helsesøster og veldig bra så hun får ut luften uten å jobbe så mye for det :)

Hehe.... her fullammer jeg, og han promper som en voksen mann! :P Alltid like gøy når jeg prøver å rape han, da kommer det ofte i feil ende :P

Luftavgang er bra, så lenge de ikke gråter eller strever :)

Så sykt også. Morsomste er når han ligger på ryggen, snur seg på siden og leverer DEN prompeoperaen:o

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Veslefrøkna mi og det...promper og raper som en voksen mann! :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Masse! Men het virker det som det var veldig ubehagelig for han, så bruker minifom. Blitt mye mindre etter det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse! Men het virker det som det var veldig ubehagelig for han, så bruker minifom. Blitt mye mindre etter det :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hva er miniform? Her jobbes det og så veldig og er ofte et lite skrik først, som at det kniper og så går over.

Marius promper faktisk nesten aldri. Kun hvis han har spist og ikke fått rapa. Da promper han etter ei stund. Han har heller aldri vondt i magen.

Back
Topp