Prompelyd ved ribbeina

Gogogo

Flørter med forumet
Nå skjedde det nettopp meg noe veldig rart, plutselig kom det en prompelyd fra ved ribbeina.. Min samboer hørte lyden også og jeg kjente det vibrerte hvor lyden kom ifra. Vet hun ligger med hodet festa nå og merker hun beveger og presser noe veldig ikveld, fikk vite av jordmor igår at rumpa ligger på motsatt side av der lyden kom fra. Flere som har opplevd dette? 37uker idag :/

Ikke opplevd det - men teknisk sett så skal det ikke være noe luft der inne hos babyen :) Kan det ha vært dine egne tarmer som fikk seg en skvis av lille i magen kanskje og slik laget lyd?

Jeg har opplevd dette flere ganger når jeg he bøyd meg over på den siden. Ikke en høy lyd, mer som en boblende lyd. Har aldri vært redd for det, siden det ikke har vært smertefullt :) det er nok bare tarmene våre eller no'!

Kan være leddene til lille også? Du kan høre de poppe slik som våre gjør innimellom. Det høres godt pga fostervannet! Helt normalt :D

Jeg har opplev en slik lyd fra ribbena. To ganger. Det er skikkelig ubehagelig, jeg skulle ta på meg sokker og bøyde meg,så kom lyden, følte jeg skviset ungen.
Mye rare lyder fra magen om dagen!
Det meste er luft hos meg.

Har slike lyder du beskriver daglig(er bare i uke 34). Spurte jm om hva det kunne være, å da sa hun at det var nok fra fordøyelsessystemet et sted, og at lydene kunne bli forhøyet etter hvordan de ligger i forhold til livmor, noe som også er individuelt fra person til person. Slik at noen kunne oppleve disse lydene ofte, andre aldri :)

Back
Topp