Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det akkurat samme som til deg!Jeg har aldri hatt så mye luft i magen som nå! Siden jeg fant ut at jeg var gravid og sluttet å røyke har magen eksplodert! Hjelp, kan jo ikke forurense all lufta rundt meg! Hehe. Noen tips?
HIhi her står dyna mi rett ut når jeg sover, i følge gubben Men jeg har sleti med luftplager en stund... Ikke moro.. men men
hehe, det sier gubben til meg stadig vekk uansett om jeg er skyldig eller ikke, for å skjule sine egne synder. men han lurer ikke meg!!! hehe
Hehe Det gjør gubben min te tider oxo! men hannes lukter jo døden! Men mine er rosa skyer i forhold
Ja nettopp! det jo nettopp det, dem blir bustet når lukten kommer sivende og rommet kjennes ut som et gasskammer
hahaha ja Ikke bra i det hele tatt... Jeg skjønner ikke åssen han kan lukte såååååå drit! Er jo værre en bleiene til Emilie til tider!
Ja det er helt utrolig. man kan begynne å lure på hva dem trykker i tryne til tider :*P
ja... emnd et rare er jo at han spiser det samma som oss om trendt hver dag!
. Og nå ser det ut som eg er 6 mnd på vei! Fullstendig oppblåst!Jeg har aldri hatt så mye luft i magen som nå! Siden jeg fant ut at jeg var gravid og sluttet å røyke har magen eksplodert! Hjelp, kan jo ikke forurense all lufta rundt meg! Hehe. Noen tips?