Promp!

Hehe:) ja det er grusomt hvor mye luft som kan komme ut... =P har ikke så mange tips utenom å holde seg unna mat som lagr ekstra gasser ;)

tror du kan ta imogas, som er mot luftplager.

Jeg har aldri hatt så mye luft i magen som nå! Siden jeg fant ut at jeg var gravid og sluttet å røyke har magen eksplodert! Hjelp, kan jo ikke forurense all lufta rundt meg! Hehe. Noen tips?
Her er det akkurat samme som til deg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Ingen gode tips å komme med herifra, men kan si at jeg føler med deg, for jeg har det akkurat likt :)

HIhi her står dyna mi rett ut når jeg sover, i følge gubben :P Men jeg har sleti med luftplager en stund... Ikke moro.. men men

HIhi her står dyna mi rett ut når jeg sover, i følge gubben :p Men jeg har sleti med luftplager en stund... Ikke moro.. men men

hehe, det sier gubben til meg stadig vekk uansett om jeg er skyldig eller ikke, for å skjule sine egne synder. men han lurer ikke meg!!! hehe

hehe, det sier gubben til meg stadig vekk uansett om jeg er skyldig eller ikke, for å skjule sine egne synder. men han lurer ikke meg!!! hehe

Hehe :) Det gjør gubben min te tider oxo! men hannes lukter jo døden! Men mine er rosa skyer i forhold :D

Hehe :) Det gjør gubben min te tider oxo! men hannes lukter jo døden! Men mine er rosa skyer i forhold :D

Ja nettopp! det jo nettopp det, dem blir bustet når lukten kommer sivende og rommet kjennes ut som et gasskammer :P

Ja nettopp! det jo nettopp det, dem blir bustet når lukten kommer sivende og rommet kjennes ut som et gasskammer :p

hahaha ja :D Ikke bra i det hele tatt... Jeg skjønner ikke åssen han kan lukte såååååå drit! Er jo værre en bleiene til Emilie til tider!

hahaha ja :D Ikke bra i det hele tatt... Jeg skjønner ikke åssen han kan lukte såååååå drit! Er jo værre en bleiene til Emilie til tider!

Ja det er helt utrolig. man kan begynne å lure på hva dem trykker i tryne til tider :*P

Back
Topp