Promp?

• Trådstarter Trådstarter pusia666
  • Opprettet Opprettet
P

pusia666

Guest
Lillejenta mi er meget glad i og prompe, men det lukter voksen mannefis jo[8D][8|] Er det normalt at det skall lukte så forferdelig av en babypromp?? Lukter rett og slett råtten egg asså[:'(][8D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

Det spraker og braker her men har ikke kjent noe lukt[8D] bare lukta av den gode milde babymøkka[8D]

Haha ja den gode søt-sure milde babymøkk lukta er hærlig[8D]

Hehe ja tanken har slått meg men jeg klarer ikke å finne ut hva rett og slett[8|] Jeg spiser helt vanlig mat, holder meg unna det man skal holde seg unna så vet ikke helt hva[8D]

Godt å høre at flere babyer lukter mannefis[8D] hihi

På storebror så var det bare lyd og null lukt jo[:)]

hehe morsomt [8D] her fiser jenta mi kjempe masse, men det lukter ikke noe annet enn hva det gjør i bæsjebleiene [:)] og det lukter ikke vondt [:)]

bæsjer hun hver dag?

Min sim promp luktet ingenting da hun enda bæsjet hver dag, nå bæsjer hun 3-4 hver dag og da stinker prompen.
Værre enn en voksen mann!
Synes nesten det er flaut om vi er noen plass å hun fise, hvem kan tro at det kommer fra hu da??
Tror sikkert jeg sitter å skylder på henne...haha[:D]

Gjør det her også. Skjønner ikke at den lille søte kroppen kan lukte sånn[8D].

ORIGINAL: Nina*Pina

bæsjer hun hver dag?

Min sim promp luktet ingenting da hun enda bæsjet hver dag, nå bæsjer hun 3-4 hver dag og da stinker prompen.
Værre enn en voksen mann!
Synes nesten det er flaut om vi er noen plass å hun fise, hvem kan tro at det kommer fra hu da??
Tror sikkert jeg sitter å skylder på henne...haha[:D]

Jada bæsjer hver dag.. [:)]
Hehe ja tanken har steifet meg selv, men det er heldigvis flere rundt meg som har luktet på henne i det prompen har kommet å da har de fort skjønt at det er babyen[8D]

her også.. men vi sliter med at hun bæsjer bare hver 3-4-5 dag, og hun får MME altså.. men merker at de stinker mest når hun snart skal bæsje.. da lukter de som om hun bæsjer, blir ofte lurt.. bæsjen lukter jo også myyye mer når de får MME.. ingen søt lukt her nei! hehe

når det går dager mellom bæsjingen lukter fisene verre enn sambo sine [8D]

Back
Topp