promp og bæsj!

Tjukkaaa

Forumet er livet
jaja - da var vi blitt opptatt av promp her i heimen. Alis er flink å gi beskjed når hun selv promper. Hører hun en prompelyd og ikke har prompet selv sier hun: Pappa prompa!Uansett om han er i huset eller ei[8D].

I dag prompet pappa. Alis kom bort til han og spurte om han hadde bæsjet. Neida, pappa hadde bare prompet. Men hun måtte jo undersøke dette litt. Så snudde hun seg til meg, tok for nesen og sa: æææsjjj!

Ler meg skakk her! Får håpe at hun ikek finner på å undersøke fremmedes romper for bæsj da[&:][8D]

Hahahahahha......konge Alis[8D][8D]

HAHAHAHHA!!!!!! SØTA!!!

E er også veldig opptatt av promping! Forteller hver gang hun promper! [;)]

Så var det en dag da mamman hadde prompet.. hadde kjole på meg, og hun fant ut at hun skulle under den for å "se etter prompen"....[:o][8D][:D][:D] Hun angret seg etterpå for å si det sånn! MOHAHHAHAHA! [:D]

hehe[:D]

Haha [:D]

Her er begge jentene interessert i promp og bæsj..... Nora skal alltid være med oss alle på do, og vil se oppi doen når vi er ferdige...
[8|] Og er veldig flink til å informere om når hun har prompa. Begge to satt i bilen på en halvtimes kjøretur og sa konstant promp og bæsj annenhver gang, samt prompebæsj, og holdt på å le seg i hjel....[8|]

Hahahah! Jeger så glad å høre at det er flere[8D] da har jeg fått bekreftet at det er alder-relatert og da blir det lettere rundt fremmede liksom[8D]

Pappa'n til Heid har prøvd å lære Heid hva prompen lukter, så når vi spør om ho har prompa så svarer ho:

DAMEMØK!!!!

ja samme her i huset.. hele nabolaget får høre hvis det blir slept en fis her[8D]

Hehe, morsomt [:D]

HAHAHAHA[:D][:D]

Samma med Emma, eller noe i den duren! Her går det i : Prompa i rompa [:-][8D]

Hehe..
Matteo er også veldig opptatt av det om dagen, skal se sin egen bæsj og må se i do hvis vi har bæsjet...
Jeg slapp en lydløs en en dag vi satt i sofaen og så på barnetv, så sier han mens han snuser rundt i lufta; hva er det for noe, mamma? Holdt på å le meg ihjel og sa; hva da? Matteo; bæsj? hheheheh [8D]

Back
Topp