Promarkers

LuringNr3

Gift med forumet
Hvilke Promarkers bruker du mest? Hvilke kunne du ikke klart deg uten?
Nå har jeg de "must-haves" som vi har på viktigste tråder: Blush, Pastel pink, Pastel blue, Blue pearl, Forest green, Cinnamon, Cocoa, Poppy, Lemon og Blender. Men syns jo jeg har litt begrensninger med disse fargene... Så hvilke burde jeg kjøpe nå? [:)]

Da ville ei no gått for de fargan du sjøl liker og tror du kjøm til å få brukt for![:)]

Ei bruker veldig ofte cornflower, denim blue, apple, olive green, marsh green, sandstone, caramel, burnt sienna, canary, cool grey 1, warm grey 2, berry red, carmine, cerise, hot pink, cocktail pink, crimson, cardinal red, dusky rose, rose pink, antique pink, blossom, fuchsia pink, amethyst ogbluebell![8D][:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Da ville ei no gått for de fargan du sjøl liker og tror du kjøm til å få brukt for![:)]

Ei bruker veldig ofte cornflower, denim blue, apple, olive green, marsh green, sandstone, caramel, burnt sienna, canary, cool grey 1, warm grey 2, berry red, carmine, cerise, hot pink, cocktail pink, crimson, cardinal red, dusky rose, rose pink, antique pink, blossom, fuchsia pink, amethyst ogbluebell![8D][:D]

Hehe, okei, BARE dem, ja? Haha [:D][8D] Men da skal jeg kikke masse på charten [:)]

Veldig greit å ha forskjellige nyanser i samme fargene så man kan lage lys og skygge på motivet[;)]

ORIGINAL: bettand

Veldig greit å ha forskjellige nyanser i samme fargene så man kan lage lys og skygge på motivet[;)]

Ja, det har jeg skjønt... Tenkte å kjøpe sånn som f.eks Lavender og Orchid [:)]

Selv har jeg bare 26 tusjer så jeg bruker nesten alle sammen jeg [:-]
Men hadde jeg vært deg hadde jeg gjort noe jeg ikke gjorde.
Nemlig og kjøpe 3 toner i hver "farge". Jeg kjøpte farger i vildensky
men jeg tenkte aldri på at jeg kunne bruke 3 farger på en bukse feks
(om noen sjønner hva jeg mener[8D]) Også et sånn avkryssnings ark
som man får der man kiøper tusjer er greit og ta med seg, så vet man
hvordan farger man har [:)]

ORIGINAL: Someeone

Jeg fikk farger i vildensky av mamma til jul jeg [8D][:D][:D]
Hun mente at det måtte være kjekt med litt av hvert og helst de sterke fargene [:D][:D]

Jeg er avhengig av alle mine promarkere jeg....har bare 75, men de er like viktige alle sammen.
Har ikke funnet en god kombi med rødfarger enda, så har noen tips der tar jeg i mot med takk [;)][8D]
Og faktisk så TRENGER man svart [:-] det var den fargen jeg trodde jeg klarte meg uten. Og 3 farger ton i ton bruker jeg for å lage nyanser, noen ganger går det greit med 2 også, men helst 3.

Jeg har ganske nøyaktig 100 stykker. Har tatt litt av.. Staples har ofte kjørt salg på 15 kr pr stk, og da har jeg fort shoppet 20 i slengen [8D]
Men jeg elsker promarkersene! Kombinerer flere farger for å lage skyggeeffekter, og har blitt veldig avhengig av blenderen. Så det blir ofte blenderen + 3 nyanser av en farge.

Denne videoen viser hvordan man bruker blenderen på en veldig fin måte:
http://www.youtube.com/watch?v=XmFTBYwWpxI

holtungm skrev:
Ett tips på hvor du kan kjøpe promarkers er http://joannasheen.co.uk/ Der koster de ca 16kr per stykk og de har også flere pakker hvor det er farger som hører sammen.

Men husk å ikke handle for mer enn 200kr så du slipper toll. De sender portofritt:)

Hehe, det gjør jeg også : ) De koster litt under 15 kr stk! : D Det er genialt i motsetning til de 29 kronene på hobbybutikken : )

lille trille09 skrev:
ORIGINAL: Someeone

Jeg fikk farger i vildensky av mamma til jul jeg [8D][:D][:D]
Hun mente at det måtte være kjekt med litt av hvert og helst de sterke fargene [:D][:D]

Jeg er avhengig av alle mine promarkere jeg....har bare 75, men de er like viktige alle sammen.
Har ikke funnet en god kombi med rødfarger enda, så har noen tips der tar jeg i mot med takk [;)][8D]
Og faktisk så TRENGER man svart [:-] det var den fargen jeg trodde jeg klarte meg uten. Og 3 farger ton i ton bruker jeg for å lage nyanser, noen ganger går det greit med 2 også, men helst 3.

Når bruker du egentlig den? : )

Back
Topp