Promarkers *masse spm*

Dette høres jo så sinnsykt vanskelig ut, nesten så jeg revurderer hele greia[&o]

ORIGINAL: Odin*s Mamma

Dette høres jo så sinnsykt vanskelig ut, nesten så jeg revurderer hele greia[&o]

Nei, Nei, Nei jeg eeeeelsker og bruke tusjene mine ! [:D]
Men er små streker og detaljer som jeg føler selv ikke blir helt bra liksom.
Og hvis du ser på de som tegner med promarkers så har de aldri tegna noe uttafor
liksom[:-] Er egentlig ikke vanskelig, men som pijah sier så trekker fargen ut på nille arkene,
så om jeg bytter ark så blir det kanskje bedre. Prøvde og tegne på gråpapir i dag og det var
bare himmelen og tegne på[:-]

Nei, må ikke revurdere, det er knallgøy! Og jo flere tusjer du har, jo morsommere blir det! [:D]

Må si, man bør prøve...

Blir man ikke fornøyd, har du ikke store vanskeligheter med å få solgt de...

Altså, selv de flinkeste bommer litt på strekene, men er jo øvelse som gjør mester...Går veldig kjapt å fargelegge et trykk når man blir kjent med trykket...Er det nytt, må man nesten prøve seg frem for å finne ut hvordan man bør gå frem...Sånn jeg føler det i allefall...

Er som pijah sier, man blir ikke fornøyd før man har alle fargene...[8D] Jeg jobber med saken...[:D]

ORIGINAL: Pijah

kommer ikke inn jeg heller, ser ut som om siden er nede for øyeblikket.

Men de sender jo uansett ikke før mandag, så jeg ville venta og bestilt derfra. Får mye mer for pengene. [:)]
Vil definitivt anbefale å kjøpe en hudfarge eller helst to i tillegg. Og en eller to gråtoner, samt en brun.[;)]
Letraset kan du kjøpe der inne og, men de fleste hobbybutikkene har 270 grams Letrasetark til rundt 100-lappen. I hvert fall både Hobbykroken og Papirgleder.

Da må jeg mase med nybegynner spørsmålene mine, som alle hater[;)]

Hvilke 2 hudfarger, 2 gråfarger og brunfarge i tillegg? Ser for meg at det blir like billig å bestille 5pk + 5single derifra, som fra staples, eller?

Mas i vei!
Jeg ville bestilt det settet som heter Skin Tones, om du først skal bestille sett. [;)] Da får du to sett, pluss en løs tusj for under 200 kr.
Ellers tror jeg du får plass til 6 single tusjer i tillegg til julesettet, om du bestiller derfra.
Da ville jeg hatt Satin og Almond eller Blush som hudtoner, Cool Grey 1 og 3 og Cocoa og Henna i bruntoner.

Om jeg skulle hatt disse, julesettet og 1 tusj til. Hvilken som den siste? Har nemlig plass til 1 til...

kommer ikke inn jeg heller, ser ut som om siden er nede for øyeblikket.

Men de sender jo uansett ikke før mandag, så jeg ville venta og bestilt derfra. Får mye mer for pengene. [:)]
Vil definitivt anbefale å kjøpe en hudfarge eller helst to i tillegg. Og en eller to gråtoner, samt en brun.[;)]
Letraset kan du kjøpe der inne og, men de fleste hobbybutikkene har 270 grams Letrasetark til rundt 100-lappen. I hvert fall både Hobbykroken og Papirgleder.

Da må jeg mase med nybegynner spørsmålene mine, som alle hater[;)]

Hvilke 2 hudfarger, 2 gråfarger og brunfarge i tillegg? Ser for meg at det blir like billig å bestille 5pk + 5single derifra, som fra staples, eller?

Mas i vei!
Jeg ville bestilt det settet som heter Skin Tones, om du først skal bestille sett. [;)] Da får du to sett, pluss en løs tusj for under 200 kr.
Ellers tror jeg du får plass til 6 single tusjer i tillegg til julesettet, om du bestiller derfra.
Da ville jeg hatt Satin og Almond eller Blush som hudtoner, Cool Grey 1 og 3 og Cocoa og Henna i bruntoner.

Om jeg skulle hatt disse, julesettet og 1 tusj til. Hvilken som den siste? Har nemlig plass til 1 til...

Sandstone! Den er lys brun. [:)]

Back
Topp