Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
he prolaps, blei operert for 4 år sida..blei "heilt" bra igjen. va so låke i ryggen, at siste vekene før operasjon var det sp vidt ej klarte å gå.
he du prolaps sjøl sia du lure? e berre å spør vist du lure på nåke[;)]
Ja har hatt d i 7 mnd nå som presser på isjasnerven...så d er mulig jeg skal opereres..litt smånervøs[:)] Hvor lang tid tok d før du ble bra og kunne begynne å jobbe igjen da?
var operert når eine jenta mi var 4 mnd, var sjukmeldt i 6 veker så då var faren heime å hadde permisjonen min, så det jekk no ei stond før eg bjynte å jobbe da, men trur dei meinte at ej va klar t å jobbe ette dei 6 vekene. Vart overaskande fort bra igjen[;)]
Jeg har også mistet refleksen på ankel venstre ben..og har steder på benet som er helt følelesløs...Så jeg håper på bedring. Så driiiiitvondt i tillegg...[:)]
Men tar d så lang tid før man kan begynne å jobbe altså...Off skulle gjerne vært i jobb igjen etter 14 dager jeg..har ikke krav på noe penger tror jeg..er arb.ledig og ikke krav på dagpenger.....og får ikke jobb pga ryggen.ÆSJ!!![&:]