Prolaps

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Andre som har fått prolaps under fødsel?

Kva seier jordmor/leger osv om neste fødsel?

Kva med smertelindring?

jeg har ikke fått det under fødsel men har prolpas og spent på hvordan det blir under fødselen...
regner med det går bra... Jm sa ingenting på det sist. men skal høre med henne neste gang jeg skal på kontroll,, om det kan ha noe å si...

så hadde vel ikke noe svar å gi deg egentlig..hehe dessverre..
men kanskje noen andre vet...[:)]

Eg har snakka med jordmora eg hadde under svangerskapet, hun meiner eg fint kan føde vanlig, men ikkje ligge på rygg då.

Eg har ikkje snakket med KK eller leger der enda, tenkte å ta det når eg venter neste barn.

Men svigermor (som har fødd 4 barn og jobber på HS) meiner at eg bør får keisersnitt neste gang.

Eg anker på det pga at eg ikkje kunne få epidural under fødsel, så da må eg vel i narkose under KS.....

Og nei, det er uaktuelt at eg ikkje får fleire barn. Eg vil og skal ha fleire barn.

Eg rekker neppe epidural og har ikkje lyst på det heller. Fødde på 6,5time første gang.

Men eg er redd for å få ny prolaps neste gang, for eg klarte meg ikkje aleine med ungen før hun var 5mnd..........

Så what to do?????

Drutten Eg har trent meg opp etter 3 store prolapser med operasjoner i 2008. Eg jobbet hardt i 08 0g hele 09/10, fram til fødselen. Det hjalp meg ikkje døyten!!!

Men eg er aktiv no, trener og står på, for eg veit at det er alt som hjelper. Men når det kjem til fødsel, så hjelper det ikkje. Og så ødelagt så ryggen min er blitt no.......... Så er eg skeptisk til neste fødsel..

Og igjen: Nei... Eg vil ikkje bare ha eit barn!!!!

ORIGINAL: ~Drutten~

ORIGINAL: Svartengel

Drutten Eg har trent meg opp etter 3 store prolapser med operasjoner i 2008. Eg jobbet hardt i 08 0g hele 09/10, fram til fødselen. Det hjalp meg ikkje døyten!!!

Men eg er aktiv no, trener og står på, for eg veit at det er alt som hjelper. Men når det kjem til fødsel, så hjelper det ikkje. Og så ødelagt så ryggen min er blitt no.......... Så er eg skeptisk til neste fødsel..

Og igjen: Nei... Eg vil ikkje bare ha eit barn!!!!

Da har du vel egentelig svart på ditt eget spm. Kanskje keisersnitt er løsningen for deg

Pga tidligere operasjoner, er eg ikkje innstilt på keisersnitt, eg vil helst føde vaginalt. Men eg vil ikkje oppleve ny prolaps, eg føder heller uten bedøvelse kvar eineste dag enn å få akutt prolaps igjen....

Og når det kjem til trening, så skjer det hos fysioterapaut og dei tilpasser eit opplegg til deg, dermed trener du akkurat det du klarer [:)]

Back
Topp