Prolaps- noen hatt det??

*Minibønna*

Forumet er livet
Hvor lenge varte smertene?

Vært dårlig i 2 uker, men de tre siste dagene har jeg ikke klart annet enn å ligge+ gå litt i huset!!

Ja har hatt i korsryggen. Var ikke spesielt plaget med smerter i ryggen. Smertene i foten av ishasnerve i klem varte i nesten 2 år og forsvant ved operasjonen.

Opp

JA, jeg hadde i korsryggen.
Varte i evigheter.
smerter i bena varte vell i 2 år
selve ryggen er jeg enda ikke helt god i men jeg kan leve med det nå da.
rygg smertene har vell vært i 4 år nå tror jeg

ORIGINAL: Sjakkruta

Ja har hatt i korsryggen. Var ikke spesielt plaget med smerter i ryggen. Smertene i foten av ishasnerve i klem varte i nesten 2 år og forsvant ved operasjonen.

Sign.. Nå har jeg fått isjias på motsatt side, da. [:'(]

Som type sengeliggende hele tiden??

ORIGINAL: *Minibønna*

Som type sengeliggende hele tiden??

Nei. Ingenting hjelper mot isjias. Ikke sitte, ikke ligge, ikke stå, ikke gå.. Det er grusomt. Så da kan man like gjerne prøve å leve normalt. [8D]

Mannen min har det, han har kraftige smerter nedover beinet, og prikking og nummenhet i foten. Han er henvist til operasjon nå.
Greier å ligge + å gå. Stå og sitte er umulig om dagen. Do-turer er f.eks et vondt kapittel...[:(]

her gav det verste seg etter 8-10 måneder mener jeg å huske. Men nå var det bare en liten, midtstilt prolaps jeg hadde da[:)]

ORIGINAL: Durken

Mannen min har det, han har kraftige smerter nedover beinet, og prikking og nummenhet i foten. Han er henvist til operasjon nå.
Greier å ligge + å gå. Stå og sitte er umulig om dagen. Do-turer er f.eks et vondt kapittel...[:(]

Samme hadde min samboer, han gikk helt skevt og hadde veldig vondt. Var heldig og ble henvist til operesjon etter kun halvannen mnd og ble helt frisk igjen raskt etterpå. er 2 år siden nå og han er fortsatt like fin, men jobber han mye en periode kan han merke det litt, men da roer han det hekt ned så forsvinner det igjen hligvis.

Back
Topp