Prokastinering....

lillechille

Forelsket i forumet
 Tja, finere ord for å utsette noe.. Noe jeg er superflink på, blææææ....

Utrolig så gøy det er å være på babyverden/fb når jeg egentlig skal skrive oppgave... Selfølgelig er det jo supergøy uansett <3 Men  aldri så gøy som når noe annet seriøse kjedelige ting truer i horisonten.... Som husarbeid feks, merkelig at t.o.m det blir artig når skolearbeid venter!

Rart med det...

Hva utsetter du gjerne, og hva gjør du istedet? For det kan da ikke bare være meg, eller??

Hehe, jeg husker da jeg skrev bachelor for noen år tilbake... Huset har aldri vært så rent, og jeg har aldri vært så aktiv på facebook eller MSN hverken før eller etter!

Flink til å utsette jeg også...

Mens jeg studerte var det skinnende rent i hele huset i eksamenstida. Fikk gjort alt annet enn eksamenslesing.

Nå for tiden blir det meste utsatt, men det er vel mest fordi jeg er såpass dårlig at jeg tilbringer mesteparten av tida på sofaen! Gleder meg til å få tilbake energien!

Lykke til meg oppgaveskrivinga da!

Jeg husker jeg var flink til å utsette skolearbeid når jeg gikk på skolen.
Nå er det helst klesvasken som utsettes, for det er absolutt det værste jeg vet!

Lykke til med oppgaven din!

Her er det også klesvask og husarbeid som utsettes, jeg tror jeg er litt sånn "skippertak's" person når det kommer til det!:P Og telefoner.. Jeg hater å ringe... Burde ringt nav for en mnd siden for å "mase" men har enda ikke kommet så langt... Telefonangst:S

Lykke til med oppgaveskrivinga;)

Haha, kjenner meg SÅ igjen ;) Har nettopp hatt to innleveringer som ble utsatt til siste liten :p Ikke bare fordi det var så mye annet interessangt å gjøre, men også pga manglende energi :/ Trøtt.no! Her har også huset vært meget reint i eksamenstidene ;)

Lykke til med oppgaveskriving! Blir godt når du er ferdig :)

Jeg er sånn også... utsetter og utsetter alt
Jobber best under stress

Flangre skrev:
Hehe, jeg husker da jeg skrev bachelor for noen år tilbake... Huset har aldri vært så rent, og jeg har aldri vært så aktiv på facebook eller MSN hverken før eller etter!

Hei Flangre...Godt å høre at det ikke bare er meg:) merkelig at tom husarbeid plutselig blir gøy altså...

Lanikai skrev:
Flink til å utsette jeg også...

Mens jeg studerte var det skinnende rent i hele huset i eksamenstida. Fikk gjort alt annet enn eksamenslesing.

Nå for tiden blir det meste utsatt, men det er vel mest fordi jeg er såpass dårlig at jeg tilbringer mesteparten av tida på sofaen! Gleder meg til å få tilbake energien!

Lykke til meg oppgaveskrivinga da!

Hei Lanikai:)
Så kjedelig at du er så dårlig form, forhåpentligvis blir det bedre nå til 2. semester...Takk for det, puuh...er så mye nå før jul..

eLLe*meLLe skrev:
Jeg husker jeg var flink til å utsette skolearbeid når jeg gikk på skolen.
Nå er det helst klesvasken som utsettes, for det er absolutt det værste jeg vet!

Lykke til med oppgaven din!

Takktakk:) Uff ja..den klesvasken altså..her går det virkelig i skippertak på vaskerommet, og jeg HATER å brette klær...

*Marie* skrev:
Her er det også klesvask og husarbeid som utsettes, jeg tror jeg er litt sånn "skippertak's" person når det kommer til det!:P Og telefoner.. Jeg hater å ringe... Burde ringt nav for en mnd siden for å "mase" men har enda ikke kommet så langt... Telefonangst:S

Lykke til med oppgaveskrivinga;)

Hei Marie.) Det du skriver her, kunne jeg lett skrevet selv... Liker ikke sånne offentlige ting, kontorer osv...så skjønner godt du utsetter tlf til NAV ja...

Kaktus_86 skrev:
Haha, kjenner meg SÅ igjen ;) Har nettopp hatt to innleveringer som ble utsatt til siste liten :p Ikke bare fordi det var så mye annet interessangt å gjøre, men også pga manglende energi :/ Trøtt.no! Her har også huset vært meget reint i eksamenstidene ;)

Lykke til med oppgaveskriving! Blir godt når du er ferdig :)

Det er så godt å høre at jeg ikke er alene...:) jeg er og trøtt for tiden, og med en liten på 15 mnd og pappaen på kveldsskift er det liksom ikke mange timene igjen på kvelden...Legger meg jo rundt halv ti som regel, sent ute idag ja...hehehe...

smama skrev:
Jeg er sånn også... utsetter og utsetter alt
Jobber best under stress

Hei du:)
Det sies at de beste ofte gjør det... jeg velger å tro på det, hihihi

Back
Topp