Progynova

Angelicka

Forumet er livet
Tok siste primolutpille på mandagskveld, så da satser jeg på at TR dukker opp i morgen, og at jeg da kan begynne på progynova.
Men, da har jeg selvsagt litt spørsmål. Om jeg får TR midt på dagen, begynner jeg bare på kuren da? Slik at det kanskje bare blir to tabletter første dagen? Må de tas til akkurat samme tidspunkt hver dag, eller har man litt slingringsmonn? Bivirkninger?

Jeg skal ha UL på dag 12, og etter innsett blir det da Cyclogest morgen og kveld tror jeg frem til testing. Ikke progynova slik jeg har skjønt det. Er det vanlig? (Dette er selvsagt fryseforsøk)[;)]

Sånn, da hadde jeg fått mast litt fra meg[8D] Gleder meg bare sånn til å sette i gang igjen!

ORIGINAL: ElinR

sist gang fikk jeg tr mens jeg var på jobb og hadde ikke progynova med meg på jobb, så da starta jeg ikke før på kvelden.

jeg har kun tatt progynova og crinone ved fryseforsøk

Okaj. Så det gjør ingenting hva tid man begynner på dagen. Man MÅ ikke begynne på morgenen liksom? Men det er viktig å ta de faste tider hver dag?

hei hei[:)]vi starter også opp med fyseforøk nå, må bare få tr først[:)]men jeg skal også bruke cyclogest, tenkte og spørre deg om du viste hva det er; siden vi tilhører samme klinikk[:)]har du henta medesinene?hvor mye evt kosta de?

ORIGINAL: t.t.h.

hei hei[:)]vi starter også opp med fyseforøk nå, må bare få tr først[:)]men jeg skal også bruke cyclogest, tenkte og spørre deg om du viste hva det er; siden vi tilhører samme klinikk[:)]har du henta medesinene?hvor mye evt kosta de?

Det er kanskje litt det samme som crinonen? Litt usikker på det[8D] Håper jeg får TR i morgen da, slik at jeg kan starte med dem! Jeg betalte vel 1100 kroner for progynova og cyclogest. Men lurer på om jeg kan bruke resten av pakken av progynovaen til neste frys og, for jeg tror det var en del tabletter i den pakken.

ORIGINAL: Lisa..

Fikk mensen midt på dagen, og startet med en tablett på kvelden, 2 neste morgen.
Ringte inn dagen etter, og skulle bare fortsett med tablettene morgen og kveld.(Ingen fast tid)
UL 10 dager seinere!!!

Okaj, takk for svar! Her står det tre ganger til dagen da; morgen, middag og kveld[:)]

Masse lykke til i dagene fremover, Angelicka24! [:)] Dette blir kjempe spennende! Håper TR er like rundt hjørnet!

ORIGINAL: Tøysa

Masse lykke til i dagene fremover, Angelicka24! [:)] Dette blir kjempe spennende! Håper TR er like rundt hjørnet!

Tusen takk Tøysa! Ikke noen tegn til henne enda da[;)]

Jeg begynte med Progynova dagen etter jeg fikk TR,både forrige fryseforsøk, og denne gangen.

Jeg bruker å få tr på natten eller når jeg står opp...så jeg begynte på progynova samme dag som tr[:)]

ORIGINAL: Tøysa

Takktakk! Ingen TR enda da[&:]

Tusen takk for svar! Vil gjerne ha en liten snøbaby jeg og, gjerne på første fryseforsøk[;)]

Jeg fikk også mensen på dagen og tok første pille på kvelden, tror jeg[:)] Tror ikke det er så nøye om du får begynt umiddelbart eller venter til neste morgen. Bare si ifra til klinikken når mensen kom og når du begynte med pillene. Jeg tok pillene når jeg stod opp og i ca åtte tida om kvelden, men det varierte litt.

Lykke til[:D] Jeg ble gravid på første fryseforsøk, så det er fullt mulig[;)] Tok akupunktur i forkant også.

Inne og sniker litt på deg Angelica24[:)] Må jo følge med og se hvordan det går med deg[:)]
Så spennende at du skal sette igang igjen[:)]
Jeg skal krysse fingrer og tær alt jeg kan for deg fremover[:)] Håper så inderlig at det skal gå bra denne gang[:)] Og det gjør det, det er din tur nå

Ønsker deg masse masse lykke til  

ORIGINAL: Jane2

Jeg fikk også mensen på dagen og tok første pille på kvelden, tror jeg[:)] Tror ikke det er så nøye om du får begynt umiddelbart eller venter til neste morgen. Bare si ifra til klinikken når mensen kom og når du begynte med pillene. Jeg tok pillene når jeg stod opp og i ca åtte tida om kvelden, men det varierte litt.

Lykke til[:D] Jeg ble gravid på første fryseforsøk, så det er fullt mulig[;)] Tok akupunktur i forkant også.

Jeg fikk tatt alle tre første tablettene nå når jeg begynte, så det gikk heldigvis helt fint[:)] Så nå satser jeg bare på at jeg blir gravid denne gang!

ORIGINAL: MJTbebis09

Inne og sniker litt på deg Angelica24[:)] Må jo følge med og se hvordan det går med deg[:)]
Så spennende at du skal sette igang igjen[:)]
Jeg skal krysse fingrer og tær alt jeg kan for deg fremover[:)] Håper så inderlig at det skal gå bra denne gang[:)] Og det gjør det, det er din tur nå

Ønsker deg masse masse lykke til  

Tusentusen takk snuppa[:D] Skal ha UL den 25, så er spent på om livmorslimhinnen ser bra ut da, og at jeg kanskje kan ha innsett ett par dager etter[;)]

Back
Topp