Progynova

lmn86

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Påskekyllingene 2020
Må Progynova tas til samme tidspunkt hver dag? I pakningsvedlegget står det jo ikke noe om bruk som vi driver med, er jo egentlig for overgangsplager har jeg forstått[emoji23]

Jeg har en jobb hvor jeg pendler og jobber døgnturnus i 2 eller 3 døgn, og da må jeg stå opp tiiiidlig! Har også mye turnusfri og da sover jeg lenge[emoji12] prøver å finne ut når jeg skal få tatt denne pilla om det må tas likt klokkeslett[emoji12] begynner med stimulering til fryseforsøk neste uke[emoji3][emoji3]

Jeg tok to om morgenen og en om kvelden, til forskjellige tidspunkt hver dag :) Ikke fikk jeg beskjed om å ta de til faste tidspunkt heller, men å bruke å få mest mulig avstand mellom når man tok de :)

Jeg tok to om morgenen og en om kvelden, til forskjellige tidspunkt hver dag :) Ikke fikk jeg beskjed om å ta de til faste tidspunkt heller, men å bruke å få mest mulig avstand mellom når man tok de :)

Okaj, takk for svar! På skjemaet mitt står det at jeg skal ta morgen, middag og kveld, men ikke noe om tidspunkt[emoji5] men da er det sikkert ikke krise om tidspunktene varierer litt[emoji4]

Back
Topp