Progynova...

Gledeståre

Gift med forumet
Snøfnuggene 2018
Er det bare jeg som får bivirkninger av progynova ?

Jeg tar 4 piller om dagen og det kjennes ut som noen har slått meg i hodet. Jeg blir veeeeldig trøtt av de og nesten litt svimmel vil jeg si.....ukonsentrert og klomser rundt omkring.

Er det andre som har det sånn ?

Jepp, Progynova er jo værre enn både nesespray og sprøyter... :wtf:

Jeg var også ekstremt trøtt og ukonsentrert når jeg startet på progynova, men det ga seg heldigvis etterhvert :)

Jeg måtte bare leeeeee, den smilyen var så beskrivende....skikkelig....uuuurk!

:laughing002
Nei Progynova er ikke å spøke med! Jeg har tatt bare tre om dagen med hodepine, slapphet, søvnvansker, nedstemthet, og utmattelse.
Kan ikke si jeg gleder meg til å begynne på de om tre dager...

Jeg var også ekstremt trøtt og ukonsentrert når jeg startet på progynova, men det ga seg heldigvis etterhvert :)

Håper jo jeg må gå på de leeeenge, men samtidig lurer jeg litt på om jeg skal droppe den ene eksamenen jeg tenkte ta før jul.....sååå vanskelig å lære noe når jeg har det sånn her...i tillegg må jeg ta det på egenstudie...

Skulle konversere med en lærer i dag og glemte flere ganger hva jeg skulle si og snakka sååå tregt. Hun så faktisk litt rart på meg...

:laughing002
Nei Progynova er ikke å spøke med! Jeg har tatt bare tre om dagen med hodepine, slapphet, søvnvansker, nedstemthet, og utmattelse.
Kan ikke si jeg gleder meg til å begynne på de om tre dager...

Kjenner det er litt tøft ja.....men håper det er forbigående som mfl3 her oppe nevnte...

Jeg merker ingenting til progynovaen denne gangen (lurer på om den gjor meg trøtt føste runde). Nå har jeg bare en uke igjen på de og lutinus. Skal bli herlig! Er da 11 uker når jeg slutter på de :)

Merket ikke veldig mye til progynova men den første gangen eller de to første så var det hodepine og trøtthet som regjerte og litt kvalme... ukult men mener å huske det gikk litt over når jeg startet på progesteronstøtten om jeg ikke husker helt feil.. ♡♡♡♡

Jeg merker ingenting til progynovaen denne gangen (lurer på om den gjor meg trøtt føste runde). Nå har jeg bare en uke igjen på de og lutinus. Skal bli herlig! Er da 11 uker når jeg slutter på de :)

Gratulerer med graviditeten :happy:!

Sååå kjekt at det går vegen! Bruker du cyclogest også? Ser flere sier man må ligge en halvtime etter cyclogest....står ingenting om det i brevet jeg fikk......hmmm.

Jeg merker det særlig når jeg skal lese på fag for da trenger jeg konsentrasjon. Jeg merker også at jeg er kvikk om morgenen ( er tidlig oppe med minstemann) , men at jeg blir supertrøtt noen timer etter jeg har tatt dosen. Skal ta to om morgenen og to om kvelden.

Det kan jo hende det bare er en tilvenningsprosess.

Jeg har egentlig permisjon , så ikke nødt å ta eksamen før jul. Det er bare det at jeg får så dårlig selvtillit om jeg ikke får det til. Trøtthet er min verste fiende for læring, det demotiverer meg totalt....

Kjekt å høre hvordan dere opplever det og at det kanskje går over om litt, blir straks i bedre humør da!

Merket ikke veldig mye til progynova men den første gangen eller de to første så var det hodepine og trøtthet som regjerte og litt kvalme... ukult men mener å huske det gikk litt over når jeg startet på progesteronstøtten om jeg ikke husker helt feil.. ♡♡♡♡
Takk for svar!

Kjenner håpet stiger! Er ikke lenge til jeg skal starte opp på cyclogest, så da blir det kanskje bedre.

Jeg ble skikkelig dårlig sist av preparatene, men det kunne jo like godt ha vært graviditeten. Vanskelig å si.
Det er uansett lenge siden nå, så måtte bare spørre.

Gratulerer med graviditeten :happy:!

Sååå kjekt at det går vegen! Bruker du cyclogest også? Ser flere sier man må ligge en halvtime etter cyclogest....står ingenting om det i brevet jeg fikk......hmmm.

Jeg merker det særlig når jeg skal lese på fag for da trenger jeg konsentrasjon. Jeg merker også at jeg er kvikk om morgenen ( er tidlig oppe med minstemann) , men at jeg blir supertrøtt noen timer etter jeg har tatt dosen. Skal ta to om morgenen og to om kvelden.

Det kan jo hende det bare er en tilvenningsprosess.

Jeg har egentlig permisjon , så ikke nødt å ta eksamen før jul. Det er bare det at jeg får så dårlig selvtillit om jeg ikke får det til. Trøtthet er min verste fiende for læring, det demotiverer meg totalt....

Kjekt å høre hvordan dere opplever det og at det kanskje går over om litt, blir straks i bedre humør da!
Jeg tar 3 progynova og 3 lutinus til dagen. Skal ikke ligge med de i alle fall..
Her ble det et negativt ferskforsøk, et negativt frys, og da endelig klaff på siste fryseegg :)
Ivf er en grusom berg og dalbane jeg ikke unner noen! Huff.. tar på psykisk..

Håper jo jeg må gå på de leeeenge, men samtidig lurer jeg litt på om jeg skal droppe den ene eksamenen jeg tenkte ta før jul.....sååå vanskelig å lære noe når jeg har det sånn her...i tillegg må jeg ta det på egenstudie...

Skulle konversere med en lærer i dag og glemte flere ganger hva jeg skulle si og snakka sååå tregt. Hun så faktisk litt rart på meg...
Synes å huske det gikk over etter hvert som jeg begynte på cyclogest.. Det ble i hvert fall bedre :)

Jeg tar 3 progynova og 3 lutinus til dagen. Skal ikke ligge med de i alle fall..
Her ble det et negativt ferskforsøk, et negativt frys, og da endelig klaff på siste fryseegg :)
Ivf er en grusom berg og dalbane jeg ikke unner noen! Huff.. tar på psykisk..

Jeg skal på søskenforsøk nå. Fikk neg fersk, neg frys, positiv frys ( men mistet i uke 9) og pos fersk som vi kom i mål med. Alt var verdt det når vi endelig fikk vår skatt!

Så jeg kommer ikke til å gi meg så lett med nr 2. Mest sannsynlig kommer vi ikke til å klare det hjemme, så må bare få det til i lab'en!

Kommer til å gå til helvete og tilbake om jeg må for å få til et søsken. Jeg er heldigvis sta som et uvær, så vi SKAL få det til :D:joyful: ( håper jeg. Vet vi må være litt heldige også :happy: )

Du skal også komme i mål. Snart er du over de usikre , forferdelig trege første 12 ukene! :Heartred

Er det din første?

Nei, jeg har en på 4 fra før.. han kom til på vanlig vis. Gikk bare 3-4 måneder etter p-pille slutt.
Det var en stund etter dette p-pille sluttet pcos plutselig kom ut i full blomst. Merket det på betydelig kraftigere blødninger etc.
Så etter 2 års egen prøving og ca. halvt år med ivf sitter den endelig igjen.
Men jeg har hatt hyperemesis i begge svangerskap nå, denne gangen en del verre enn sist gang, så jeg skal ikke ha flere! Går dette galt skal jeg ikke prøve igjen heller. Orker ikke flere runder med månedsvis med kvalme 24/7. Er som å ha kraftig influensa hver eneste dag. Orker ingenting. Ønsker av og til at jeg ikke var gravid likevel.
Så jeg får håpe den sitter :)

Back
Topp