Progynova

nøffenaff

Forelsket i forumet
Hvilke bivirkninger har dere fått som har gådd på disse?
Jeg tar 3 om dagen, og har både kastet opp og føler meg dårlig. Vonde bryster også!

Åsså lurer jeg litt på om man må sette EL-sprøyte når man går på disse?
Fryseforsøk i stimulert syklus på meg denne gangen, fikk velge mellom naturlig å stimulert. Valgte stimulert pga mye tull nå sist i naturlig som førte til avbrudd.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uff, høres ikke godt ut med kvalme og oppkast:-( Jeg ble også litt kvalm av tablettene, men kastet ikke opp. Jeg tok ikke eggløsningssprøyte under fryseforsøk. Timing er svært viktig, derfor får du en ultralyd og innsett på helt riktig dag!

Ja har bestillt meg time til UL, for å måle tykkelsen på livmorslimhinnen på dag 13 i syklusen.

Men tablettene skal jo gjøre så det ikke oppstår eggposer. Men for at lovmorslimhinna skal bli stimulert å vokse så må det jo en eggpose til?
Sånn var det i allefall i naturlig syklus.
Men tablettene gjør vell slik at livmorslimhinna vokser, men det dannes ikke noe eggposer.
Derfor skal det vell heller ikke være noe eggløsning, så det blir lettere for klinikken å avgjøre innsett.. ? :-)

Har reagert veldig med bivirkninger på alt av hormoner. :-( så begynner å bli rimelig sliten i kroppen av å være dårlig form.
Har heller ingen spesiell matlyst etter jeg begynnte på tablettene. Men alt er vell værd det til slutt :-D ♡

Jeg tålte ganske ok Progynova tablettene men når jeg også begynte å bruke Crinone da var jeg folsøm, utålmådig og ustabil...Håper at du ikke opplever det sånn. Alle reagerer forskjellig...Min fryseforsøk gikk smertefritt. Eggposene var ikke så store og livmoren var tykk nok så ble det innsett i dag 11.Lykke til masse!

trøtt og kvalme..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan ikke huske at jeg hadde noe bivirkninger

Jeg ble trøtt og kvalm på progynova. Og svimmel....

♡Maren 03.04.07 Henriette 12.01.14♡
☆taster fra telefon☆

Fikk voldsom hodepine og var uvel... Var egentlig i dårligere form på progynova enn på ferskforsøk :-/

Tror jeg reagerte værre på sprayen en hva jeg gjør på progynova. :-/
Håper så inderlig jeg slipper flere hormonkurer nå!:) gruer meg til UL i morgen:/ håper alt ser bra ut, å at jeg får tilbakesatt egget nå i nermeste fremtid <3

Back
Topp