Progynova

- Amy -

Gift med forumet
Kan dette øke risiko for bryst-livmorkreft? Blir helt stressa av å lese pakningsvedlegget. Burde jo visst at jeg ikke måtte gjøre det :book1 Leser også at vanlig dosering er 1 tbl pr dag. Men jeg skal jo ha tre.. :gen113 Hvilke bivirkninger får dere på disse tabl.? Gruer meg litt nå..

Progynova brukes vanligvis for å redusere plager pga overgangsalder, da er doseringen en tbl om dagen, du bruker den for noe annet og da er doseringen annerledes. Ikke bivirkninger av progynovaen jeg :) Forsøkt to fryseforsøk i naturlig syklus og, men det funka dårlig for meg. Er lettere for klinikken å lage ett opplegg med progynova enn i naturlig syklus, da kan du feks risikoere at eggløsning kommer på helg og du må hoppe til neste syklus.. Leste en undersøkelse for noen uker siden at prøverørsbeh ikke skulle øke kreftrisikoen.. Er nok lurt å ikke finlese pakningsvedleggene ja :) ALLE medikamenter har bivirkinger :)

Jeg har brukt progynova flere ganger og har ikke merket noen bivirkninger. Når jeg var på ultralyd, sa gyn at mange følte seg i ekstra god form når de tok det. Ville ikke stresset med den medisinen:-)

Tusen takk for svar :) Da prøver jeg å slappe litt mer av. Jeg stoler ikke på syklusene mine og har positive eggløsningstester i mange dager i strekk. Så jeg er redd for at jeg roter det til i naturlig syklus. Så da satser jeg på at Progynova er ok å bruke. Alt jeg skal bekymre meg for..

Takk for link Hestehoven :)

Back
Topp