Progynova og mensen

Fru M

Betatt av forumet
Hei alle. Startet på Progynova 2 mg x3 8 januar, dette var på dag 20 i syklusen. Skal etter planen starte på Bemfola 17 januar. Fikk i dag mensen. Er dette normalt!? Trodde progynova utsatte mensen. Håper på svar.

Slik jeg har forstått det så får man mensen på progynova når den brukes som forberedelse til sprøyter[emoji5] at den blir litt lik bruk som nesespray under lang protokoll[emoji5] selv har jeg bare brukt den til stimulering før fryseforsøk!

Slik jeg har forstått det så får man mensen på progynova når den brukes som forberedelse til sprøyter[emoji5] at den blir litt lik bruk som nesespray under lang protokoll[emoji5] selv har jeg bare brukt den til stimulering før fryseforsøk!
Åja, sånn ja. Takk for svar har kort protokoll, snart starter jeg med sprøytene. Første forsøk med icsi. Veldig spennede og skummelt

Åja, sånn ja. Takk for svar har kort protokoll, snart starter jeg med sprøytene. Første forsøk med icsi. Veldig spennede og skummelt

Så spennende! Masse lykke til! Håper dere lykkes på første forsøk[emoji173]️

Jeg begynte på Progynova 2. Januar, er på dag 5 med sprøyter i dag, og jeg har ikke fått mensen.. Ringte sykehuset i går, de sa det var normalt både med og uten mens [emoji5]️ Jeg hadde mens på mitt forrige forsøk med samme rutine [emoji106]

Jeg begynte på Progynova 2. Januar, er på dag 5 med sprøyter i dag, og jeg har ikke fått mensen.. Ringte sykehuset i går, de sa det var normalt både med og uten mens [emoji5]️ Jeg hadde mens på mitt forrige forsøk med samme rutine [emoji106]
Så flott at det er normalt med begge deler. Rart hvordan man lurer og bekymrer seg for alt i denne prosessen. Godt en har en plass man kan spørre. Føler jeg har ringt sykehuset ganske mye, hehe:) er det første forsøk på deg?

Ja, eller forsøk nr. 2 på første barn [emoji5]️ Skal på UL på Fredag [emoji106]

Utrolig mye å lure på! Har ikke så mange spørsmål denne gang som forsøk 1. Utrolig spennende og lærerikt da! [emoji108]

Back
Topp