progynova & lutinus

Minnie

Betatt av forumet
Hvor langt ut i graviditeten holder dere på med disse medikamentene ? Er skikkelig dårlig iforhold til svangerskapet er i uke 7 og helt utslitt av kvalme og oppkast. Har en liten mistanke på at disse medikamentene ikke gjør ting bedre mtp kvalmen. :(

Jeg holdt på med lutinus til uke 10-12..brukte litt tid på å trappe ned.
Legen på KK mente jeg skulle gi meg etter påvist graviditet hos dem i uke 7-8.. Men jeg var så redd og følte det var mitt lille sikkerhetsnett.
Så da sa de at jeg bare kunne fortsette,men da ble det for min del,det skulle ikke ha store innvirkningen på svangerskapet.
Jeg var heldig og hadde ikke noe bivirkninger fra lutinus. Håper du kommer deg og ikke får et tøft svangerskap❤️ sender deg en god klem og gratulerer SÅ masse ❤️

Til 12+0 og så trappet jeg ned. Kjempeviktig at du ikke stopper før du skal. Det er veldig vanlig å være dårlig når man er gravid pga graviditets hormonene. Husk at din kropp ikke produserer de selv, det er derfor du tilfører dem. Hold ut, det blir bedre og det er helt klart verdt det :)

Jeg gikk til uke 11 på dem, og trappet litt ned til uke 12.

Jeg har slitt med kraftig svangerskapskvalme hele svangerskapet, ble litt bedre fra ca uke 25. Er i uke 31 nå. Håper det slipper rundt uke 12 på deg, det er vanlig at det gjør det :-)

Nedtrapping, med helt slutt fra 12+0.

Slutta helt når jeg var 4 uker jeg

Brukte til uke 10 på ferskforsøk nå på grunn av at jeg har mistet før.

Back
Topp