Progynova - erfaringer og bivirkninger?

LilleKatt80

Forelsket i forumet
Hei, jeg har akkurat begynt på Progynova for første gang. I forbindelse med fryseforsøk i styrt syklus. Jeg synes det er skummelt med nye medisiner og er litt redd for bivirkninger....vet ikke om jeg innebilder meg det men føler meg ekstremt sliten og litt dårlig, lett hodepine. Men mest sliten egentlig. Kan det være bivirkninger? Noen andre som har erfaringer?

Jeg tar 2mg 3x hver dag, begynte i går... Skal også ta Klexane men glemte den i går så skal sette den nå straks.

Håper noen andre har erfaringer de kan dele!

Jeg ble tung, slapp og får hodepine av progynova. Det tar gjerne litt tid før det dukker opp da, men under en uke. Håper det ikke blir verre for din del! Tvi tvi!

Jeg blir trøtt og fort sliten av Progynova...også legger jeg veldig på meg av den uten å spise noe mer enn vanlig :confused: Ser flere som sliter med hodepine av den, men det har jeg heldigvis slippe.

Håper det går seg til og at du slipper så mange bivirkninger. Lykke til :)

Jeg fikk ingen bivirkninger av Progynova. Bortsett fra blødninger etter at jeg ble gravid da, men det kan like gjerne være Lutinus og klexane sin skyld.

Lykke til med frys! Jeg har troa! :-)

Jeg hadde det verst den første uka så stabiliserte det seg. Var mest kvalm jeg da, og slapp. Hadde utrogestan vaginaltabletter og da jeg begynte på dem fikk jeg bomull i hodet og ingenting annet! Litt ubehagelig og slitsomt, men helt klart levbart med tanke på hva resultatet jeg tok dem for var. Var heldigvis ikke avhengig av å kjøre bil til vanlig for det turte jeg ikke:)

Jeg var heldig, hadde ingen bivirkninger av progynova :)

Faktisk har jeg hatt mye mindre hodepine/migrene enn vanlig når jeg har gått på disse hormonene.

Takk for svarene :) det virker kanskje litt tidlig å ha bivirkninger men det er beroligende å vite at andre har opplevd lignende, så skal bekymre meg mindre og fortsette med tablettene... Det er vert det ja! Kontroll om 1 uke.

Back
Topp