Progynova bivirkninger

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hvilket bivirkninger fikk dere?

Jeg hadde heller ingen bivirkninger av Progynova. Så veldig spent nå når jeg skal i gang med Synarela i morgen. Håper jeg tåler den like bra.

Jeg ble suicidal. Progynova er ondskap :mad:

Men de fleste slipper unna det da, heldigvis :)

Hovne bein og hjertebank første gang.. andre gang gikk det bedre og merket nesten ingenting :)

Kjente ingenting :happy:

Oi, veldig delt forstår jeg.
Håper virkelig jeg er en av de heldige.

Kvalm, trøtt, nervøs, skvetten, sur, sint og helt fullstendig nedstemt og nedkjørt. Alt gikk i svart, jeg mistet meg selv og evnen til å sortere mine egne følelser totalt og vurderte seriøst å gå fra samboer under alle tre forsøkene. Hater de pillene der altså! De gode nyhetene er at tåka letta som ved et trylleslag et par dager etter medisinslutt.

Håper du slipper billigere unna - mange gjør heldigvis det! :)

Trodde det skulle være easy breezy, siden det var det «alle» sa, men tar sprøyter any day over progynova! Djevelens verk for meg. Blir skikkelig deprimert. Men virkerom som det går veldig enkelt for mange også :)

Lot mannen få lese tråden.
Vi vurderer om jeg bare skal sykemelde meg også reiser han på ferie et par uker :bag::bag:

Hvor lang tid tok det før dere følte effekten?
En dag? To? En uke?

En dag? To? En uke?
For meg tar det som regel 5-7 dager før jeg har begynt å kjenne på det. Jeg har prøvd å være mest mulig på jobb. For meg er det hverdagen som holder meg gående, så jeg sykemelder meg helst ikke med mindre jeg må. Blir bare enda mere deprimert og i mitt eget hode hvis jeg ikke har litt faste rammer rundt meg. Det er jo selvfølgelig individuelt. Men ikke la deg skremme på forhånd. Ta det som det kommer, og så kan det jo hende at du faktisk ikke kjenner noe særlig :)
For min del skulle jeg virkelig ønske jeg hadde visst at jeg kunne reagere som jeg gjorde, for det kom som et slag i bakhodet. Skjønte ingenting av hva som skjedde med meg. Andre gangen gikk faktisk litt bedre, for da kunne jeg i hvert fall stålsette meg litt på forhånd.
Masse lykke til! Håper du kommer deg fint igjennom det :)

Jeg prøver alltid å unngå å lese bivirkninger jeg. For jeg er litt sånn at jeg får alt jeg leser :hilarious:

Men det kan hende det går bedre enn du trur.
Jeg merka veldig lite av de :)

En dag? To? En uke?
Kom ganske raskt her, 3-4 dager kanskje.

Men som Signy skriver lenger opp her, ville jeg nok ikke tatt sorgene helt på forskudd. Mange tåler dem helt fint!

Jeg har pleid å forberede arbeidsgiver på at jeg skal i gang, og at det KAN komme en sykemelding, og så tatt det litt etterhvert. Arbeidsevnen har variert fra gang til gang, og noen ganger har det vært godt å ha jobben å gå til også (men kanskje med en gradert SM) så jeg ikke bare blir sittende hjemme og sture.

Jeg synes ikke de er Såå ille, en del kvalm og trøtt av dem, litt moody men ikke noe grusomt tror jeg.
Dødskvalm de første dagene

Ja, jeg forstår at ikke alle får de.
Jeg har to jobber og den ene er på vei. Midt i trafikken og folk er ikke flinke til å holde fartsgrenser. Tilhører ikke sjeldenhetene at jeg nesten blir påkjørt på jobb.
Jeg må være våken og jeg må alltid være klar til å hoppe ut av veien. Da fungerer det dårlig hvis jeg får mange bivirkninger.
Vurderer om å be om noen dager fri, slik at jeg kan se an hvordan kroppen reagerer og om jeg kan jobbe eller det kan bli farlig.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp