Progrestonstøtte hvor lenge?

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Venter enda på svar fra fastlege på hvor lenge jeg skal gå på dette. Har nok til 16 dager til, er 8+2 i dag. Men er redd for å stoppe brått når jeg er tom. Noen som vet?

Venter enda på svar fra fastlege på hvor lenge jeg skal gå på dette. Har nok til 16 dager til, er 8+2 i dag. Men er redd for å stoppe brått når jeg er tom. Noen som vet?
Jeg begynte å trappe ned fra uke 9 så nå går jeg bare på 100mg per dag. Skal slutte rundt 10 uker. Gleder meg veldig, men er noe nervøs også.

Har forstått det har med hvor mye progesteron du produserer selv å gjøre. Jeg gikk bare på progesteron i 3 uker etter befruktning. Så er veldig individuelt virker det som.

Jeg tror det er ganske individuelt når man får beskjed om å slutte, men jeg sluttet akkurat. Nå har morkaken tatt over visstnok så da trenger man ikke progesteronet mer ifølge min gynekolog.. Er 13+0 :)

Sniker fra februar! Jeg har fått beskjed om og ta til 7+6 :) har brukt det begge mine siste to svangerskap og har også vært som deg redd for og bråslutte. Men det skal jo gå fint når klinikken sier det går fint egentlig:)

Jeg tar progesteron. Har tatt siden positiv test. Holder på å trappe ned nå. Har brukt 1 tablett hver dag. Jeg er i uke 11 nå. Innen uke 12 skal jeg slutte. Da skal kroppen klare fint dette. Avtalt med gynekolog.

Jeg sendte mld til gyn på mandag og spurte når jeg skal slutte, men fortsatt ikke fått svar. Husker ikke når hun sa jeg skulle slutte. Er 10+5 nå.

satt inn embryo i styrt syklus så begynte trappe ned fra uke 11 og brukte det frem til uke 13. da har morkaka tatt helt over:)

Æsj spyr snart av denne crinone-lukta som kommer konstant i truseinnleggene. For en ekkel lukt. Skjønner ikke hvorfor ikke gyn har svart meg ennå, når jeg skal slutte.

Var hos legen i dag, er nok å ta til brettet er tomt. Håper han har rett❤️ vil ikke miste nå som det har gått så langt❤️

Var hos legen i dag, er nok å ta til brettet er tomt. Håper han har rett❤️ vil ikke miste nå som det har gått så langt❤️
Hvor langt er du på vei når du slutter da?

Jeg fikk beskjed av fertilitetsklinikken å gå på Lutinus frem til uke åtte. Sluttet som avtalt og er uke 10 nå. Er det ikke rart at det er så store forskjeller?

Jeg fikk beskjed av fertilitetsklinikken å gå på Lutinus frem til uke åtte. Sluttet som avtalt og er uke 10 nå. Er det ikke rart at det er så store forskjeller?
Fastlegen var ikke sikker. Da noen skal ta til uke 13, men at det er trygt å stoppe fra nå av❤️ ble enige om å fullføre brettet da det ikke er skadelig❤️

Sniker fra Februar. Jeg er på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn og fikk beskjed om og ta til 7+6. men var på kontroll igår og fikk beskjed om og ta helgen ut denne helgen. Så idag 8+1 blir siste dag!

Var hos privat gyn i dag og fikk beskjed om at jeg kunne slutte nå, er 11+6. Blir deilig å slutte og slippe den lukta :hungover: :wtf: :hilarious:

Var hos privat gyn i dag og fikk beskjed om at jeg kunne slutte nå, er 11+6. Blir deilig å slutte og slippe den lukta :hungover: :wtf: :hilarious:
Er 10+4 og har halvert dosen min de siste 3 dagene, så har vel 5 dager igjen med dupahston før jeg er fri :nailbiting:
Men tenker det MÅ jo bare gå bra nå❤️

Er 10+4 og har halvert dosen min de siste 3 dagene, så har vel 5 dager igjen med dupahston før jeg er fri :nailbiting:
Men tenker det MÅ jo bare gå bra nå❤️
Ja det må det! ❤️
Kjenner meg (faktisk) ikke engstelig for å slutte, og det er godt. :)

Back
Topp