Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte å trappe ned fra uke 9 så nå går jeg bare på 100mg per dag. Skal slutte rundt 10 uker. Gleder meg veldig, men er noe nervøs også.Venter enda på svar fra fastlege på hvor lenge jeg skal gå på dette. Har nok til 16 dager til, er 8+2 i dag. Men er redd for å stoppe brått når jeg er tom. Noen som vet?
Hvor langt er du på vei når du slutter da?Var hos legen i dag, er nok å ta til brettet er tomt. Håper han har rett vil ikke miste nå som det har gått så langt
Ca 11 uker, er 9+4 nå. Blir å trappe ned sakte slik at de siste 4-8 pillene blir fordelt over 4-8 dager.Hvor langt er du på vei når du slutter da?
Fastlegen var ikke sikker. Da noen skal ta til uke 13, men at det er trygt å stoppe fra nå av ble enige om å fullføre brettet da det ikke er skadeligJeg fikk beskjed av fertilitetsklinikken å gå på Lutinus frem til uke åtte. Sluttet som avtalt og er uke 10 nå. Er det ikke rart at det er så store forskjeller?
Sniker fra Februar. Jeg er på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn og fikk beskjed om og ta til 7+6. men var på kontroll igår og fikk beskjed om og ta helgen ut denne helgen. Så idag 8+1 blir siste dag!Jeg fikk beskjed av fertilitetsklinikken å gå på Lutinus frem til uke åtte. Sluttet som avtalt og er uke 10 nå. Er det ikke rart at det er så store forskjeller?
Er 10+4 og har halvert dosen min de siste 3 dagene, så har vel 5 dager igjen med dupahston før jeg er friVar hos privat gyn i dag og fikk beskjed om at jeg kunne slutte nå, er 11+6. Blir deilig å slutte og slippe den lukta
Ja det må det!Er 10+4 og har halvert dosen min de siste 3 dagene, så har vel 5 dager igjen med dupahston før jeg er fri
Men tenker det MÅ jo bare gå bra nå