Programmet Unge Mødre..

*Labambie

Forumet er livet
Hvor finner de mange av disse damene hen egentlig? Jeg vet ikke helt hva det er for noe, om det er klippingen av programmet eller vinklingen eller hva, men mange virker jo rimelig blåst. 
Og jeg MÅ jo bare se på. Er litt sånn som sur melk, du vet den er sur men du må jo lukte.

Kunne du ha blitt med? 

Jeg hadde ikke blitt med om jeg fikk penger for det. (Men jeg regnes nok ikke som en ung mor heller da ).

Og noen av de virker blåst ja, så blåst at jeg håper for deres del at serien er klipt for å få de til å se dummest mulig ut.

*lykkeligst* skrev:
Jeg hadde ikke blitt med om jeg fikk penger for det. (Men jeg regnes nok ikke som en ung mor heller da ).

Og noen av de virker blåst ja, så blåst at jeg håper for deres del at serien er klipt for å få de til å se dummest mulig ut.

Sign

Noen er kjempe flinke synes jeg, men andre helt blåst :O Hjelpes. 

Nei, hadde ikke vært med, og det hadde blitt et kjedelig program.. 
husvask, trilletur, bleieskift, middag, lek, bleieskift, husvask osv :P hehe, ikke noe action :P

Det virker jo nesten som om de klipper det sånn at det skal virke som skremselspropaganda noen ganger:P

gutt09jente11 skrev:

husvask, trilletur, bleieskift, middag, lek, bleieskift, husvask osv :P hehe, ikke noe action :P

Enig i alt her:)

Må vel være litt blåst (eller mediekåt) for å legge ut hele livet ditt på tv.

Ja, enn hun der Malin fra Verdal i sesong 1 da.
Hun er jo helt retard!

Jeg ser ikke på Unge Mødre, men jeg har sett et par episoder fra sesong 1.

gutt09jente11 skrev:

Løsa skrev:
Hun er jo helt retard!

Ja, ho var jo så crazy at dei bestemte seg for ikkje å ha ho med i meir enn eit par episodar.. Ville vel beskytte ho, sidan ho ikkje veit sitt eige beste!!

;)

Løsa skrev:
Hun er jo helt retard!

Ha ha ha, ja helt retard! :P

Back
Topp