Programmer om graviditet om fødsel

HappyMommy88

Glad i forumet
September To Remember 2022
Utmarsj 2024
Marsfiolene 2026 ♡
Ser dere på føde-programmer? Jeg har sett Jordmødrene på NRK1 før, fint program.
Men det var et anna som gikk på Tv2. Har lett på Sumo, men husker ikke hva det het.
Noen som veit?

Anbefaler virkelig call the midwife! Ligger bl.a på Netflix. En serie satt på 1950 tallet i London om jordmødrene som jobbet der. Fantastisk fin serie!

Sett alt av fødeavdelingen sikkert tre ganger :hilarious: Men det liker jeg så godt! Tror man finner det på dplay:-)

Sjekk på youtube, der er mange «ekte» mennesker som har filmet fødslene sine. For eksempel søke «live birth» :happy:

Ser dere på føde-programmer? Jeg har sett Jordmødrene på NRK1 før, fint program.
Men det var et anna som gikk på Tv2. Har lett på Sumo, men husker ikke hva det het.
Noen som veit?
Jeg så på fødeavdelingen da jeg var gravid med førstemann. Satt og grein så tårene sprutet. Men det var veldig lærerikt og verdifullt for en fremtidig fødsel. Tok med meg mye av det i min egen fødsel. :) Var liksom ganske godt forberedt på hva det dreide seg om.

Fant ut hva det het! Beretninger om begynnelser ♡ Så fin serie. Ikke tilgjengelig på Sumo lengre da :(

Jeg så på fødeavdelingen da jeg var gravid med førstemann. Satt og grein så tårene sprutet. Men det var veldig lærerikt og verdifullt for en fremtidig fødsel. Tok med meg mye av det i min egen fødsel. :) Var liksom ganske godt forberedt på hva det dreide seg om.
Samme her! Så det når det nærmet seg termin etter tips fra jordmor. Selv om det var svært emosjonelt var det også en ganske god forberedelse til egen fødsel :)

Back
Topp