Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det flere der ute som sliter med bivirkninger?
Har så helvettes hodepine, kvalme og utslitt og humørsvingninger at vet ikke hva jeg skal gjøre. Blir værre når jeg må kombinere begge to.
Hva gjør dere i forhold til jobb ?
Jeg hadde veldig mye humørsvingninger med progynova, og mye kvalme. Men følte det gikk seg til etter hvert. Merket ikke så mye forskjell tror jeg da jeg begynte på cyclogest, litt oppblåst å sånn bare. Men tror kroppen vendte seg til det også. Gikk på begge deler til 10+6.
Hvor lenge har du gått på de?
Sist runde ble det nesten en månede på prognova og 17 dager på cyclogest, negativ test.
Nå startet jeg på prognova 21 desember og begynte å få hodepinen nå på fredagen, så lite bivirkninger frem til da. Starter på cyclogest i morrest, insett fredagen.
Jeg hadde mye bivirkninger av Progynova i begynnelsen, blant annet hodepine, kvalme og hjertebank. Det roet seg etter et par uker, men har fortsatt mye hjertebank!
Jobbet som vanlig, men hadde litt mer hjemmekontor.
Slet med skikkelig hodepine og slapphet med progynova. Når jeg kombinerte det med estradotplaster hadde jeg ingen plager. Gyn sa at strømmen av hormoner ble mer jevn da. Slutter på estradot før progynova og hodepinen meldte raskt sin ankomst. Cyclogesten har jeg ikke reagert på
Progynova har vore tøff for meg også, framfor alt når eg har tatt den åleine. Hovudverk og nedstemtheit her også. Men for min del blei det iallfall litt bedre då eg begynte med progesteron, Crinone for meg. Er no 14+5 etter fryseforsøk, og måtte gå på Progynova heilt til veke 12+0. Tok for øvrig også Estradot og Prolutex (vannbasert progesteron) til veke 12+0. Har gjort IVF hos OLGA-klinikken i St. Petersburg. Etter kvart blei eg sjukmeldt pga svangerskapskvalme og utmattelse, så då blei det vanskeleg å skilla bivirkningar frå medisinar frå graviditet. Håpar det snart blir bedre for deg! Masse lykke til!!!
Blei ein lang kamp for å få nr. 2 for oss! Nr. 1 kom på vanleg måte, men det tok 3,5 år før spiren satt med nr. 2… Først prøving heime, så 4 IUI, 5 uttak og 3 innsett. Blei gravid på innsett nr. 2, men det endte i ein tøff MA. Men så blei det full klaff på første innsett hos OLGA (tredje innsett totalt) med vårt einaste lille embryo som også hadde klart PGT-A-testen (gentest). Så no håpar me inderleg at alt går bra!!!Håper på at det går denne gang at det blir 13 uker til med det
Å at det blir litt bedre snart ❤❤
Hadde dere mange insett før det klaffet ?
Blei ein lang kamp for å få nr. 2 for oss! Nr. 1 kom på vanleg måte, men det tok 3,5 år før spiren satt med nr. 2… Først prøving heime, så 4 IUI, 5 uttak og 3 innsett. Blei gravid på innsett nr. 2, men det endte i ein tøff MA. Men så blei det full klaff på første innsett hos OLGA (tredje innsett totalt) med vårt einaste lille embryo som også hadde klart PGT-A-testen (gentest). Så no håpar me inderleg at alt går bra!!!
Så koseleg at de også har ein 5-åring. Vår jente er også fem. Men så utruleg leit med seinabort, verkeleg grusomt. Veit de kva som var årsaken? Håpar det klaffar igjen veldig snart for dykk!!Åh ja vi har en fra før som er laget på naturlig måte (5 år ) og mistet I uke 22 i oktober i 2020 ble laget på letrozol . Etter det ingen positiv test
Så koseleg at de også har ein 5-åring. Vår jente er også fem. Men så utruleg leit med seinabort, verkeleg grusomt. Veit de kva som var årsaken? Håpar det klaffar igjen veldig snart for dykk!!