Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte på lutinus ved positiv test, skal brukes til uke 12 pga habituell abort.Flere her som går på progesterontilskudd? Begynte på det da jeg ble gravid på grunn av tidligere SA/MA, og er så håpefull for at spiren faktisk sitter denne gangen
Krysser fingrene for at den sitter hele veien nå! Hvilken blodfortynnende går du på, og hvor lenge skal du gå på det?Jeg har to MA bak meg. Gått på Crinone ene gangen. Er gravid nå og tar Crinone og blodfortynnende. Håper det hjelper denne gangen
Jeg går på blodfortynnende av samme grunn som deg. Håper det får oss i mål denne gangenAlbyl-E har jeg fått. Det var ikke noen tester som sa jeg trengte det, men jeg ønsket og prøve det selv da jeg har lest om flere som har MA/SA bak seg og går svangerskap ut når de går på blodfortynnende. Da har jeg hvertfall prøvd noe Skal ta til uke 9 står det, men går nok på det til uke 12 hvertfall. Håper jeg kommer så langt
Jeg går på Utrogestan, fra eggløsning til uke 12. er 10+4 i dag jeg ble satt på det etter skylling av eggledere da den ene var litt trang, og slitt med store blødninger når jeg har mensen, så hun mente dette evt kunne hjelpe. Å ble faktisk gravid den måneden.Flere her som går på progesterontilskudd? Begynte på det da jeg ble gravid på grunn av tidligere SA/MA, og er så håpefull for at spiren faktisk sitter denne gangen
Åååh hvor langt er du kommet nå?Jeg går på blodfortynnende av samme grunn som deg. Håper det får oss i mål denne gangen
5+5 bare. Kommet til uke 7 tidligere, men så har det stoppet opp. Håper det går denne gangen <3Åååh hvor langt er du kommet nå?
Jeg er 6+0 eller 6+1 idag. Har selv bare kommet til uke 7 begge ganger. Når skal du på TUL? Tenkte å bestille i uke 8.5+5 bare. Kommet til uke 7 tidligere, men så har det stoppet opp. Håper det går denne gangen <3
Jeg fikk det offentlig, eller hos en gyn med driftsavtale da.Har dere fått det privat eller offentlig? Min lege i det offentlige vil ikke gi verken progrestreronstøtte eller blodtynnenede fordi de mener det ikke er dokumentert effekt. Har to MA fra før, gravid uke 7 nå.
Har fått offentlig. Ventet på time for utredning (ekstremt lang ventetid da jeg bor på en liten plass, eksisterer ikke privat gynekolog engang). Ble gravid før jeg rakk å få time, så fastlege og overlege på sykehuset vurderte det slik at jeg bare skulle begynne på progesteron både på grunn av egen historikk, men også familiær historikk der flere før meg måtte ha progesteronHar dere fått det privat eller offentlig? Min lege i det offentlige vil ikke gi verken progrestreronstøtte eller blodtynnenede fordi de mener det ikke er dokumentert effekt. Har to MA fra før, gravid uke 7 nå.
Jeg er også 5+5 i dag heier på oss begge!5+5 bare. Kommet til uke 7 tidligere, men så har det stoppet opp. Håper det går denne gangen <3
Må bare legge til at jeg heier på alle sammen her!Jeg er også 5+5 i dag heier på oss begge!
Jeg fikk det hos offentlig da jeg spotta endel mellom EL og TR.Har dere fått det privat eller offentlig? Min lege i det offentlige vil ikke gi verken progrestreronstøtte eller blodtynnenede fordi de mener det ikke er dokumentert effekt. Har to MA fra før, gravid uke 7 nå.
Har fått det (og utredning) via Fertilitetsklinikken sol følger meg opp enn så lenge selvom vi nå ble gravide naturlig. Håper det ordner seg for deg denne gangen!Har dere fått det privat eller offentlig? Min lege i det offentlige vil ikke gi verken progrestreronstøtte eller blodtynnenede fordi de mener det ikke er dokumentert effekt. Har to MA fra før, gravid uke 7 nå.