Minisjansen
Glad i forumet
Hei. Jeg har et spørsmål. Hvor lenge skal man gå på dette hvis man er gravid. Jeg fikk råd fra klinikken om å støtte med cyclogest. Er så heldig å ha blitt naturlig gravid….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer Når jeg hadde innsett i naturlig syklus gikk jeg på det uke 8/9 mener jeg. Turte ikke slutte før + hadde medisiner igjen.Hei. Jeg har et spørsmål. Hvor lenge skal man gå på dette hvis man er gravid. Jeg fikk råd fra klinikken om å støtte med cyclogest. Er så heldig å ha blitt naturlig gravid….
Da blir det sikkert noe sånt!Gratulerer Når jeg hadde innsett i naturlig syklus gikk jeg på det uke 8/9 mener jeg. Turte ikke slutte før + hadde medisiner igjen.
Jeg skulle bruke det til uke 12, men av frykt for å miste var jeg vel 15uker før jeg sluttet helt. Brukte 3uker på nedtrapping.Hei. Jeg har et spørsmål. Hvor lenge skal man gå på dette hvis man er gravid. Jeg fikk råd fra klinikken om å støtte med cyclogest. Er så heldig å ha blitt naturlig gravid….
Nå har jeg innsett i styrt syklus og har fått beskjed om å gå på det + østrogen til 10+6. spurte legen om jeg skulle trappe ned, men fikk til svar at det trengte jeg ikke. Det hadde vært trygt å slutte før dette og sa hun. Men i styrt syklus så har man ingen egen produksjon, mens det har man hvis man har hatt eggløsning.Da blir det sikkert noe sånt!
Ja, jeg vet . Har hatt ICSI med styrt syklus, men aldri naturlig syklus. Nå var jeg heldig å bli naturlig gravid, men anbefalt å støtte likevel, så lurte litt på hvor lenge jeg bør gjøre dette. Kroppen produserer jo P, og det er jo litt gris med de stikkpillene, men jeg vil jo støtte så langt som det er fornuftig…dog ikke lenger .Nå har jeg innsett i styrt syklus og har fått beskjed om å gå på det + østrogen til 10+6. spurte legen om jeg skulle trappe ned, men fikk til svar at det trengte jeg ikke. Det hadde vært trygt å slutte før dette og sa hun. Men i styrt syklus så har man ingen egen produksjon, mens det har man hvis man har hatt eggløsning.
Skjønner det Det er noe ordentlig herk med de pillene. Jeg har bare noen dager igjen nå til 10+6… gleder meg sånn til å slutte Sist gang trappet jeg ned mener jeg… sånn at jeg tok 2 om dagen og så 1 før jeg sluttet helt.Ja, jeg vet . Har hatt ICSI med styrt syklus, men aldri naturlig syklus. Nå var jeg heldig å bli naturlig gravid, men anbefalt å støtte likevel, så lurte litt på hvor lenge jeg bør gjøre dette. Kroppen produserer jo P, og det er jo litt gris med de stikkpillene, men jeg vil jo støtte så langt som det er fornuftig…dog ikke lenger .
Ja, det skjønner jeg, det med nedtrapping. Man er jo redd for et « fall» i hormoner som skal utløse uønskede hendelser! Så flott at du nærmer deg 2. trimester. Man føler seg trygg da. Jeg kommer nok til å gjøre det samme.Skjønner det Det er noe ordentlig herk med de pillene. Jeg har bare noen dager igjen nå til 10+6… gleder meg sånn til å slutte Sist gang trappet jeg ned mener jeg… sånn at jeg tok 2 om dagen og så 1 før jeg sluttet helt.
Jeg avventer til TUL egentlig. Tar en dag av gangen… mange år med prøving setter sine spor… Forrige svangerskap venter jeg til 5. måned med å fortelle «alle» detJa, det skjønner jeg, det med nedtrapping. Man er jo redd for et « fall» i hormoner som skal utløse uønskede hendelser! Så flott at du nærmer deg 2. trimester. Man føler seg trygg da. Jeg kommer nok til å gjøre det samme.
Jeg gikk bare på det i 15 dager etter eggløsning Fryseforsøk i naturlig syklus. Har gjort det på samme måte begge svangerskapene.