Progesteronstøtte

M

Molly90

Guest
Hei! Fått progesteron støtte nå grunnet kjemiske xflere. Noen her som har blitt gravide etter å ha startet opp med progesteron? Vet ikke helt om jeg har troa..

Hei! Fått progesteron støtte nå grunnet kjemiske xflere. Noen her som har blitt gravide etter å ha startet opp med progesteron? Vet ikke helt om jeg har troa..

Kan jeg spørre om du hadde noen tegn på dette før du ble gravid?

Jeg mistet to ganger i MA og nå ved 3 graviditet fikk jeg progesteronstøtte (utrogestan) og blodfortynnende, er nå 26 uker på vei så jeg har troa på disse hjelpemidlene :Heartred

Fikk denne i dag:

08F7F41F-DEEF-455F-8343-705F8BD09F8E.jpeg

Så ser ut som progesteron har hjulpet meg med å bli gravid for tredje gang (selv om det er litt tidlig å si nå siden jeg så vidt skimter en strek). Hatt en kjemisk og fått en datter på progesteron. Defekt lutealfase uten.

Kan jeg spørre om du hadde noen tegn på dette før du ble gravid?

hvis det er tegn på kjemiske du mener, så nei. Testet og var gravid. Etter noen dager var streken borte. Mensen litt forsinket, men eller ingen tegn på noe… hvis det var det du mente

hvis det er tegn på kjemiske du mener, så nei. Testet og var gravid. Etter noen dager var streken borte. Mensen litt forsinket, men eller ingen tegn på noe… hvis det var det du mente

Mente om mensen var uregelmessig, eller om du spotter før mensen osv :Heartbigred

Har det akkurat som deg. Nesten hver syklus er det sånn... Har fått Lutinus og Letrozol. Andre runden på det og jeg vet ikke hva som skjer. Kan jeg spørre hva du har fått? Og når skal du ta det fra? Fra EL?

Jeg har blitt! Vet ikke om jeg HAR progesteronmangel, for jeg har ikke tatt noen blodprøver. Fikk crinone pga kjemiske og SA x fler. Fikk beskjed om å starte ved positiv test. På den tiden lot jeg meg påvirke litt for mye av hva jeg leste på div forum, så jeg startet noen dager etter eggløsning i tro på at det var det som var det beste å gjøre. Gikk sånn i 3-4 sykluser uten en eneste positiv test. Tilslutt droppet jeg progesteron rett etter eggløsning, og hva skjedde... jeg ble gravid. Så denne gangen gjorde jeg som legen sa og startet når jeg fikk positiv test. Ser ut til å greit så langt:angelic:

Har det akkurat som deg. Nesten hver syklus er det sånn... Har fått Lutinus og Letrozol. Andre runden på det og jeg vet ikke hva som skjer. Kan jeg spørre hva du har fått? Og når skal du ta det fra? Fra EL?

Har fått cyclogest. 400 mg morgen og kveld, fra positiv el test. Også albyl E (blodfortynnende) fra positiv g test. Skal bruke begge til eventuell uke 12 i svangerskapet.

Mente om mensen var uregelmessig, eller om du spotter før mensen osv :Heartbigred

Hei igjen! Har uregelmessig lengde på sykluser. Alt fra 31-40 dager. Spotter 3-4 dager før mens. Lutealfase varierer fra 11-13 dager (så den er vel ikke for kort). Men har opplevd kjemiske likevel.

Hei igjen! Har uregelmessig lengde på sykluser. Alt fra 31-40 dager. Spotter 3-4 dager før mens. Lutealfase varierer fra 11-13 dager (så den er vel ikke for kort). Men har opplevd kjemiske likevel.

okei, jeg har begynt å spotte 2 dager før mens plutselig.. så undra meg om kanskje det kunne være noe med progestoronet å gjøre

Back
Topp