M
Molly90
Guest
Hei! Fått progesteron støtte nå grunnet kjemiske xflere. Noen her som har blitt gravide etter å ha startet opp med progesteron? Vet ikke helt om jeg har troa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Fått progesteron støtte nå grunnet kjemiske xflere. Noen her som har blitt gravide etter å ha startet opp med progesteron? Vet ikke helt om jeg har troa..
Kan jeg spørre om du hadde noen tegn på dette før du ble gravid?
hvis det er tegn på kjemiske du mener, så nei. Testet og var gravid. Etter noen dager var streken borte. Mensen litt forsinket, men eller ingen tegn på noe… hvis det var det du mente
Har det akkurat som deg. Nesten hver syklus er det sånn... Har fått Lutinus og Letrozol. Andre runden på det og jeg vet ikke hva som skjer. Kan jeg spørre hva du har fått? Og når skal du ta det fra? Fra EL?hvis det er tegn på kjemiske du mener, så nei. Testet og var gravid. Etter noen dager var streken borte. Mensen litt forsinket, men eller ingen tegn på noe… hvis det var det du mente
Har det akkurat som deg. Nesten hver syklus er det sånn... Har fått Lutinus og Letrozol. Andre runden på det og jeg vet ikke hva som skjer. Kan jeg spørre hva du har fått? Og når skal du ta det fra? Fra EL?
Mente om mensen var uregelmessig, eller om du spotter før mensen osv
Hei igjen! Har uregelmessig lengde på sykluser. Alt fra 31-40 dager. Spotter 3-4 dager før mens. Lutealfase varierer fra 11-13 dager (så den er vel ikke for kort). Men har opplevd kjemiske likevel.