PippiLangstrømpe

Glad i forumet
Hei :happy: Dere andre som tar progesteronstøtte/krem, merker dere noe spesielt? Får dere ekstra pms symptomer eller annet? Og dere som temper, gir det utslag på temp? Er den høyere enn vanlig i dpo?
 
Jeg skal prøve for første gang denne pp. Starter om et par dager. Så blir spennende å se hva som skjer her..
 
Blir plutselig svimmel og litt ekstra trøtt, ellers ingen andre bivirkninger
 
Jeg tar crinone denne PP og jeg har symtomer som ømme pupper, småuggen og masse stikkninger i livmorområdet. Tempraturen er litt høyere enn normalt.
 
Jeg tar crinone denne PP og jeg har symtomer som ømme pupper, småuggen og masse stikkninger i livmorområdet. Tempraturen er litt høyere enn normalt.

Ja, litt det samme her også. Temperaturen har vært høyere enn normalt, men i dag er den litt lavere igjen (mer som normalt). 10 dpo i dag og føler meg mer vanlig igjen. 7-8 dpo var jeg veldig varm, uggen, trøtt og sliten. Lurer liksom på om progesteronnivået begynner å synke igjen, selv om jeg tar denne støtten.. håper ikke!
 
Jeg går på progesteronstøtte, og når jeg startet så fikk jeg hodepine omtrent umiddelbart. Jeg har hodepine hver dag. Ellers blir jeg varm/kald om hverandre.
 
Hmm, si det! syns jeg det er vanskelig å vite om det er progesteronen eller vanlige meg om du skjønner :p er ganske trøtt iallfall! Sovner veldig fort om kveldene.
 
Tar Lutinus og synes pms blir nye verre. Starter tidligere og varer helt til mens :inpain:
 
Lutinus her, og jeg har hatt menstrasjonssmerter siden jeg starta med de, sover nesten heletiden ( urolig om natta ) , er ganske varm, og hodepina kommer gjevnlig.

Skal sies at jeg gleder meg til siste stikkpille imorgen :happy::happy:
 
Back
Topp