Progesteronstøtte

Solbæra

Forelsket i forumet
Hei

Ville bare se om vi er mange her som går på progesteronstøtte?
Hva tar du?
Dose?
Hvor lenge skal du gå på det?
Hvorfor?

Selv går jeg på cyclogest 400mg morgen og kveld. Tar det pga vmjeg ble gravid på fryseforsøk , så det er for å hindre best mulig at spontanabort skjer

Jeg også går på progesteron (og østrogen) støtte..

Tar lutinus x 3 pr dag, skal fortsette med det til 1. Desember :)

Går på det grunnet fryseforsøk :happy:

Jeg!
Sammen dosen som deg av cyclogest.
Fryseforsøk i naturlig syklus, klinikken i utladet ønsker at jeg tar det til 13+6

Jeg begynte med lutinus idag! 1x om dagen. Dette pga truende abort pga stort hematom i livmoren som ble oppdaget på TUL idag.

Tar Cyclogest 400 mg etter ferskforsøk. Tok x 2 inntil jeg var 7+2, og nå tar jeg en pr.dag. Kroppen har vel i utgangspunktet tatt over produksjonen selv, men skal gå på det en stund til pga tidligere SA og MA.

Lutinus 3 ganger per dag frem til testdag, ingen etter. Fersk forsøk.

Lutinus x3 pr dag. Gravid via IVF.

hmm. Jeg har jo absolutt truende abort, med mindre enn 50% sjanse for suksess akkurat nå.. Må høre med legen i morra! Takk :happy:
Ja hør med legen du :happy:
Krysser så fingrene for deg! Kan ikke se for meg hvordan det er å gå gjennom det du gjør nå :Heartred
Vi er mange som heier på dere her inne :Heartbigred:love7

Jeg tar 400mg cyclogest morgen og kveld. Fikk beskjed om å trappe ned til 1 hver kveld nå, men vil gjerne fortsette til uke 10, da begynner morkaka å produsere progesteron selv. Ferskforsøk forresten:)

Ja hør med legen du :happy:
Krysser så fingrene for deg! Kan ikke se for meg hvordan det er å gå gjennom det du gjør nå :Heartred
Vi er mange som heier på dere her inne :Heartbigred:love7

Takk! Ja, det er en fantastisk gjeng her inne! Setter så pris på det. Ekstra støtte når man er midt i en vanskelig tid! :Heartred

Dere som tar lutinus, hvilken dose tar dere? Ser at dere tar 3x om dagen, mens jeg bare tar 1 x 100mg.

Jeg tar 3 x 200 mg daglig. Altså to piller hver gang, i tillegg til 3 x 2mg progynova, 10mg prednisolon og 75mg acetylsalisylsyre. Andre IVF-forsøk og fjerde innsett etter 12 ufrivillige aborter (både XU, MA, BO, kjemisk og SA).

3x100 mg lutinus her også, skal gå på det til 7+6. IVF fryseforsøk.

Tar lutinus 3×100 hver dag,Fryseforsøk i naturlig syklus,skal ta det ut uke 12. Har mistet 2 ganger før.tar også 10mg prednisolon hver dag.krysser fingre for at det går bra denne gangen,er alt bra i uke 12 kan jeg begynne å glede meg ❤

Jeg tar Crinone, en dose hver morgen. Skal fortsette frem til uke 12. Fikk det pga 2 spontanaborter. Brukte det også i første svangerskap pga ustabil og kort lutealfase, så gyn tenkte det var verd et forsøk denne gangen og.

Tar lutinus, 1 morgen og en kveld frem til uke 12. sammen med albyl-e.
får det på grunn av tidligere SA. Fikk samme med datteren min, så tok ingen sjanser denne gangen heller. Tatt fra positiv test.

Back
Topp