Progesteronstøtte

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Er det flere her som får progesteronstøtte her, og hvor lenge skal dere i så fall bruke det? Jeg bruker Crinone og skal ha det ut uke 7.

Jeg tror jeg begynner på tirsdag [emoji4] bruker til uke 12 tror jeg. Skal vel ha klexane ut svangerskapet

Jeg bruker lutinus. Skal ha det til uke 9. Bruker progesteron pga ivf :)

Jeg tror jeg begynner på tirsdag [emoji4] bruker til uke 12 tror jeg. Skal vel ha klexane ut svangerskapet

Jeg bruker lutinus. Skal ha det til uke 9. Bruker progesteron pga ivf :)

Jeg syns nemlig det var litt «kort» å ha det kun til uke 7, men hvis jeg har mer igjen på resepten får jeg ha litt egenpålagt nedtrapping.

Synes selv det er kort til uke 9, håper egentligt å kunne ta det litt lenger[emoji5]

Bruker lutinus i forbindelse med IVF. Er usikker på hvor lenge jeg skal bruke det, men tror det er til uke 9-10 (når morkaka tar over?)

Får vite mer i morgen, da skal jeg snakke med sykehuset..

Har også en pakke med crinone liggende og en del resepter på crinone, men jeg liker best lutinus.. Gleder meg til å slutte på progesteron..

Jeg! Skal bruke ut uke 10, bruker crinone. Bruker det fordi jeg har mistet to ganger og synes det føles greit å gjøre «noe».
Har termin sent i desember så kan godt være jeg ender i januar [emoji5]

Cyclogest her, grunnet IVF. Det er sånn tusen ganger bedre enn lutinus synes jeg, piller "oppi der" er jo bare vondt og ekkelt, og ikke minst tørt :p

Har resepter på lutinus, men skal ikke bruke dem, da denne spira er selvlagd mellom to IVF-forsøk. [emoji849] Håpet jeg kunne få bruke det likevel men [emoji85]

Progesteron, lutinus: har dere sex? Hvor mange ganger til dagen tar dere?
Jeg tar 3 ganger til dagen... vet ikke om jeg tør å ha sex, men har så lyst [emoji85]

Bruker lutinus i forbindelse med IVF. Er usikker på hvor lenge jeg skal bruke det, men tror det er til uke 9-10 (når morkaka tar over?)

Får vite mer i morgen, da skal jeg snakke med sykehuset..

Har også en pakke med crinone liggende og en del resepter på crinone, men jeg liker best lutinus.. Gleder meg til å slutte på progesteron..

Sa de noe på sykehuset om hvor lenge du skulle bruke det? Jeg skal ikke inn før om 14 dager, og det kjennes ut som en evighet til!

Progesteron, lutinus: har dere sex? Hvor mange ganger til dagen tar dere?
Jeg tar 3 ganger til dagen... vet ikke om jeg tør å ha sex, men har så lyst [emoji85]

Her er det full stopp på den fronten til jeg har kommet lengre. Og uansett til jeg er ferdig med Crinone. Fader så mye drit så ligger igjen inne i skjeden [emoji30]

Her er det full stopp på den fronten til jeg har kommet lengre. Og uansett til jeg er ferdig med Crinone. Fader så mye drit så ligger igjen inne i skjeden [emoji30]
Ja vet. Drit ekkelt og må gå med bind i noen mndr! Men vet du om det er farlig å ha sex når en har alt det inni der?

Sa de noe på sykehuset om hvor lenge du skulle bruke det? Jeg skal ikke inn før om 14 dager, og det kjennes ut som en evighet til!

Skal bruke det til svangerskapsuke 10 :-) Det er enda 4-5 uker til. Er så usikker på disse svangerskapsukene.

Men skal på TUL om 3 uker, så skulle få nærmere beskjed da :-)

Ja vet. Drit ekkelt og må gå med bind i noen mndr! Men vet du om det er farlig å ha sex når en har alt det inni der?

Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Jeg bare syns det er ekkelt [emoji23][emoji85]

Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Jeg bare syns det er ekkelt [emoji23][emoji85]
Hahaha ja men kan jo ikke gå mange mndr uten [emoji23] får ta en dusj etterpå[emoji23] bare vent noen uker til du blir skikkelig lysten så ryker du også[emoji23]

Hvorfor? Siden det er ekkelt?

Jepp..

Crinone er den verste, da det samler seg opp store klumper inni der, tar dagesvis før kremen kommer ut på meg. Nå bruker jeg lutinustabletter som er litt bedre, men fremdeles ikke bra nok.

Jeg mister egentlig helt lysten i tillegg, Så går greit for meg..

Back
Topp