Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg begynner på tirsdag [emoji4] bruker til uke 12 tror jeg. Skal vel ha klexane ut svangerskapet
Jeg bruker lutinus. Skal ha det til uke 9. Bruker progesteron pga ivf
Bruker lutinus i forbindelse med IVF. Er usikker på hvor lenge jeg skal bruke det, men tror det er til uke 9-10 (når morkaka tar over?)
Får vite mer i morgen, da skal jeg snakke med sykehuset..
Har også en pakke med crinone liggende og en del resepter på crinone, men jeg liker best lutinus.. Gleder meg til å slutte på progesteron..
Progesteron, lutinus: har dere sex? Hvor mange ganger til dagen tar dere?
Jeg tar 3 ganger til dagen... vet ikke om jeg tør å ha sex, men har så lyst [emoji85]
Ja vet. Drit ekkelt og må gå med bind i noen mndr! Men vet du om det er farlig å ha sex når en har alt det inni der?Her er det full stopp på den fronten til jeg har kommet lengre. Og uansett til jeg er ferdig med Crinone. Fader så mye drit så ligger igjen inne i skjeden [emoji30]
Sa de noe på sykehuset om hvor lenge du skulle bruke det? Jeg skal ikke inn før om 14 dager, og det kjennes ut som en evighet til!
Ja vet. Drit ekkelt og må gå med bind i noen mndr! Men vet du om det er farlig å ha sex når en har alt det inni der?
Hahaha ja men kan jo ikke gå mange mndr uten [emoji23] får ta en dusj etterpå[emoji23] bare vent noen uker til du blir skikkelig lysten så ryker du også[emoji23]Nei, det kan jeg ikke forestille meg. Jeg bare syns det er ekkelt [emoji23][emoji85]
Hahaha ja men kan jo ikke gå mange mndr uten [emoji23] får ta en dusj etterpå[emoji23] bare vent noen uker til du blir skikkelig lysten så ryker du også[emoji23]
Hvorfor? Siden det er ekkelt?Jeg har ikke samleie når jeg går på progesteron.. :-/ så gleder meg veldig til å slutte på progesteron!!
Hvorfor? Siden det er ekkelt?