Progesteronstøtte og temping

Isond

Elsker forumet
Prøver å legge inn spørsmålet her, siden kanskje flere her har erfaring med progesteronstøtte?

Jeg lurer på om dette påvirker kroppstemperaturen, at den kan holde seg høy selv om man ikke er gravid? Og om det er noen typer som påvirker kroppstemperaturen mer enn andre? Tar en dose 100mg crinone daglig, og tempen er fremdeles høy 20DPO. Fikk en ultrasvak strek 13DPO, og har ikke turt å teste siden fordi jeg har hatt så mange kjemiske. Tør ikke teste enda.

Kan crinone/eller andre progesterontilskudd holde tilbake mens selv om man ikke er gravid med dosen jeg tar? Og holde tempen høy uten at det graviditet?

Takknemlig for svar. :)

?

Jeg lurer på om dette påvirker kroppstemperaturen, at den kan holde seg høy selv om man ikke er gravid? Og om det er noen

Jeg har tempet myyye - aldri sett forskjell på kurven om jeg har eller ikke har tatt progesteron! Har dog aldri tatt crinone, men 3x100mg lutinus, og 2x400mg Cyclogest.

Derimot har jeg fått mange andre symptomer på graviditet mens jeg gikk på progesteron. Typ oppblåst, murringer osv, men som sagt ikke økt kjernetemperatur!

Håper (og tror?) du er gravid! :Heartred Blødning burde vel kommet 20 dpo selv på tilskudd..?!

Back
Topp