Knerten3
Glad i forumet
Vi prøvde lenge å bli gravide og jeg leste masse om temaet. Fant ut at jeg måtte ha for lite progesteron, da lutealfasen var så kort og jeg spottet i flere dager før mens. Men min gyn hadde ikke troa på det. Hun mente d ikke var nok forskning. Jeg var så fortvila og fikk tips her inne om å maile dr. Leif Ims. Han skrev ut resept på salve til meg, den de lager på Ullevål.
Men hvorfor finner jeg nesten ikke noe info om den når jeg googler... de fleste bruke crinone eller lutinus. Hva er forskjell på det og progesteronsalve?
Blir jo litt stressa av at dette kan være skadelig!
Våknet i dag med smerter i begge underarmene. Mister følelsen der og det verker.
Skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha så vondt der, men kom på utover dagen at det er jo alltid der jeg smører salven. Så da må d jo være årsaken. Hvorfor får jeg så vondt?
Eneste jeg finner på nett, er at man ikke skal smøre på samme sted hver gang..
Nå tør jeg ikke slutte med salven heller, da han skriver at d kan føre til abort!
mannen her klikka da jeg fortalte det... forsto ikke hvordan jeg bare kunne få en resept på mai.
Blir nervøs av at jeg finner veldig lite info på nett.
Men hvorfor finner jeg nesten ikke noe info om den når jeg googler... de fleste bruke crinone eller lutinus. Hva er forskjell på det og progesteronsalve?
Blir jo litt stressa av at dette kan være skadelig!
Våknet i dag med smerter i begge underarmene. Mister følelsen der og det verker.
Skjønte ikke hvorfor jeg skulle ha så vondt der, men kom på utover dagen at det er jo alltid der jeg smører salven. Så da må d jo være årsaken. Hvorfor får jeg så vondt?
Eneste jeg finner på nett, er at man ikke skal smøre på samme sted hver gang..
Nå tør jeg ikke slutte med salven heller, da han skriver at d kan føre til abort!
mannen her klikka da jeg fortalte det... forsto ikke hvordan jeg bare kunne få en resept på mai.
Blir nervøs av at jeg finner veldig lite info på nett.