Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan fikk du resept? Har du mistet tidligere? Bare spurte du legen om å få resept?Går på crinone nå, og har gått på det siden 4+6. Skal avslutte når jeg er 11+6.
Okei skjønner, takk for svar! Har hatt én senabort i uke 19, men håper han vil gi meg det selvom det «bare» er énGikk på progesteron fra 1 dpo til.. tja, uke 6/7 kanskje husker ikke helt faktisk.
Vi var til utredning hos fertilitetsklinikk og fikk støttemedisiner fordi jeg trengte det. Har ikke mistet tidligere, fikk ingenting av fastlege. Mulig fastlegen din kan utrede deg, evt henvise deg til gynekolog, eller om du går privat. Det er nok ikke noe man bare «får» ut av det blå. Da er alternativet å prøve noe som ikke er reseptbelagt.
Gynekologen på sykehuset som skrev resept ut til meg. 7 gangen jeg er gravid og har 2 barn på 11 og 14 år. Så jeg har mistet 5 ganger før uke 10. Det har gjerne stoppet opp i uke 7+..Hvordan fikk du resept? Har du mistet tidligere? Bare spurte du legen om å få resept?
Hvor mange ganger hadde du mistet da du begynte?Gikk på lutinus fra 1dpo til ca uke 10 pga mistet tidligere.
Jeg brukte Utrogestan fra 1 dpo (mulig det var 2 dpo, husker ikke nøyaktig). Jeg ble gravid den syklusen og brukte det frem til uke 7, hadde da vært på UL og sett at hjertet slo og alt så fint ut. For min del var det hovedsakelig tenkt som lutealstøtte fordi jeg hadde problemer med spotting i dpo-dagene. Hadde prøvd nesten 1 år, ble gravid på første syklus med progesteron.Har noen erfaring med progesteron enten fra eggløsning til mens/positiv test eller i de første 12 ukene? Og har noen erfaring med progesteron som ikke er på resept (Womens care plus f.eks.)?
Bare en gang i uke 6/7, men jeg fikk det på resept da jeg ble gravid på nytt tre måneder senere. Da ble det frisk baby født til termin.Hvor mange ganger hadde du mistet da du begynte?
Åå så fint å høre kanskje jeg også får mulighet da!Bare en gang i uke 6/7, men jeg fikk det på resept da jeg ble gravid på nytt tre måneder senere. Da ble det frisk baby født til termin.