Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå fant jeg den trådenJeg gjør! Begynte etter eggløsning
Lagde en tråd nylig med tittel Lutinus. Der er det noen svar også som du kan lese på
Skal til gyn 6+6 og avklare videre bruk, men hun sa noe om å ta det frem til uke 8 eller 12
Nå fant jeg den tråden
Du hadde ikke ivf? Jeg bruker ikke lutinus, men duphaston. Jeg er usikker på hvor lenge jeg skal gå på det. Gynekolog sa egentlig til en uke etter positiv test, men jeg kunne gå lenger hvis jeg ville.
Blæh! Vanskelig altså
Det er de som svelges ja.Er det de som svelges?
Hadde ikke ivf nei, naturlig gravid men mistet 5 ganger veldig tidlig, så var verdt å prøve! Vet jo ikke om det er tilfeldig at det har gått bedre denne gang eller om det er pga progesteronstøtten
Hva med deg?
Det er de som svelges ja.
Jeg fikk dem i desember etter utredning for jeg hadde progesteronmangel og defekt lutealfase.
Etter det har jeg blitt gravid 3 ganger. Har alltid planlagt å bruke dem til uke 12, men har mistet i uke 6 og 8.
Usikker på hva jeg gjør denne gang
Jeg er fremdeles gravid, så det går bra brukte de til en uke etter positiv test! Var veldig skummelt å slutte, så trappet ned noen dager før jeg kuttet dem helt ut. Brukte også babyklister, så det er et tips!Hei, kom over denne. Hvordan har det gått med deg nå? Ser ut som du venter barn i påsken 2020. Hvor lenge brukte du Duphaston i svangerskapet?
Jeg er fremdeles gravid, så det går bra brukte de til en uke etter positiv test! Var veldig skummelt å slutte, så trappet ned noen dager før jeg kuttet dem helt ut. Brukte også babyklister, så det er et tips!
Legen sa jeg skulle slutte, men kunne gå lenger hvis jeg ville! Har vært gravid to ganger tidligere, gikk da lenger og mistet begge gangene! Denne gangen gjorde jeg som legen anbefalte og har ikke mistet. Sikkert bare tilfeldigGratulerer så mye Var det legen som sa du skulle slutte? Kunne du fortsette hvis du ville? Og hva var progesteronverdien din da du målte?