Progesteron støtte

Theac❤️

Flørter med forumet
♡ Babymais2026 ♡
Dere som har fått progesteron støtte, tok det mange pp'r før den satt ? Ser noen skriver det støtter livmor slimhinne osv. Men hjelper det da på neste syklus?at man da bygger opp en bedre slimhinne påfølgende syklus?

Jeg har gått på progesteronstøtte siden februar og det har enda ikke gått veien. Men progesteronstøtte gjør ingenting mtp befruktningen, så den må jo ha skjedd før man kommer til steget at progesteronstøtten kan ha en effekt..

Så kort oppsummert kan den gi bedre sjanse til at egget fester seg i livmoren og til å FORBLI gravid, men ikke til å bli gravid. Om det ga mening :shy:

Jeg har gått på progesteronstøtte siden februar og det har enda ikke gått veien. Men progesteronstøtte gjør ingenting mtp befruktningen, så den må jo ha skjedd før man kommer til steget at progesteronstøtten kan ha en effekt..

Så kort oppsummert kan den gi bedre sjanse til at egget fester seg i livmoren og til å FORBLI gravid, men ikke til å bli gravid. Om det ga mening :shy:
Det var en stund ja. Ja skjønt det med at det må jo befruktes først ja :cat: men lest at progesteron er positivt mtp. Bygging av slimhinnen,bså det jeg egentlig lurte på

Back
Topp