Progesteron når?

Bkno6993940

Første møte med forumet
Hei. Jeg er helt ny i dette forumet og dette er første gang jeg stiller et spørsmål, så vær så snill vær tålmodig hvis jeg gjør noe feil☺️
Jeg har opplevd en SA, en MA og en kjemisk siden tidlig høst 2022 og er nå gravid for fjerde gang. Jeg er 32 år. Jeg har fått henvisning til utredning i juni (!) så jeg har altså blitt gravid på nytt igjen uten å rekke å sjekke ut hvorfor det har gått galt så mange ganger. Det jeg lurer på, er om noen har noe erfaring med om det er for sent å ta progesteron nå? Og om det er en omfattende prossess å begynne med. Jeg er i uke 5+3 tror jeg. Jeg har prøvd å ringe Aleris for svar da jeg ikke ønsker å booke en time til 2000,- kun for å evt få -nei- til svar. Jeg forstår at det kun er en spesialist som vet dette, men det virker som at det er så mange erfarne kvinner her inne, så da skader det kanskje ikke å høre tenkte jeg☺️
 
Det kan ihvertfall ikke skade tenker jeg! Jeg skulle begynne ved positiv test og det er jo mange som ikke får det før uke 4-5.
 
Dr Dropin har også gynekologer, men vet ikke hvor du bor. De tar 1195 kr for en time. Har vært der et par ganger ifm mistanke av MA da jeg ikke har fått time hos fastlegen eller annet sted. Har fått time på dagen.
 
Back
Topp