Progesteron i sprøyteform

Bkno1225272

Andre møte med forumet
Har noen erfaring med progesteron i prøyteform? Skal ta sprøyter istedenfor vagitorier nå og lurer på om det gir bedre sjanser?
 
Har brukt det fire runder.
Tror det er rimelig likt «vanlig» progesteron.

Brukte både Prolutex og Cyclogest siste ganga jeg ble gravid (gjort det en gang før også), men tror ikke det var dét som gjorde utslaget, men en AB-kur i forkant.
 
Jeg skal ha clycogest og prolutex dette forsøket. Aldri prøvd progestron sprøyter før. Etter som jeg forsto på hausken nå var grunn til at jeg skulle ha begge , å øke dosen med progestron og se om det hjelper på at egget fester seg
 
Last edited:
Gir nok ikke bedre sjanser, for da ville jo alle fått det i sprøyteform.. men det er en enklere måte å administrere å noen foretrekker det fremfor vagetorier:)
 
Tipper du kan få resept på vagitorie hvis det passer deg bedre :) På første samtale med lege, mener jeg å huske at de snakket om de forskjellige alternativene, men at de hadde en standard de gjerne brukte før andre osv, men er nok litt tilfeldig fra hvor man hører til.

Hvilken styrke på sprøytene skal du ha da ? :)
 
Jeg hadde gjerne prøvd det om jeg fikk, jeg har vært sååå lei av de vagitoriene i mine forsøk og blir kjempesår i fiffi så ender med å ta dem bak :hilarious:
 
Back
Topp