Progesteron bivirkninger..

st1gal

<3 Venter en februarbaby 2015 <3
Noen som vet?? altså bivirkninger som kan minne om graviditetstegn?? magen rumler og er oppblåst..det svir litt under navlen...litt rar smak i munnen.. dette er jo graviditetstegn, men kan det også være bivirkninger av progesteron??? er kun på 7dpo, men begynner å føle meg gravid...

Jepp, de fleste bivirkningene av progesteron tilskudd er de samme som ved graviditet. Så jeg ante liksom ikke hva som var graviditeten og hva som var crinonen..

derfor jeg oså spør..hehe.. vil ikke få falske forhåpninger liksom.. men har tatt progesteron i 5-6 dager, og det er først i dag jeg kjenner noe..

ja her tok det vel ca 1 uke før jeg merket noe. Masse luft i magen, uggen, oppblåst og små vondt i hodet, men om det var den eller graviditeten vet jeg jo ikke. Men det er jo de vanligste bivirkningene med den. gikk på det fra uke 4 til uke 12, 1 gang om dagen..

jeg er ikke gravid da, eller håper jo det da selfølgelig..hehe
Lest litt mere på nettet nå, og ser at det like gjerne kan dreie seg om bivirkninger...så jeg får bare slappe av noen dager til, så kanskje jeg får noen "ekte" symtom!!:)

Ja er jo ikke mange dagene til du kan teste [;)]
Krysser fingrene for at det er spiren som "plager" deg og ikke crinonen [;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp