Åja, ja da syns jeg det er enda mer interessant at hen ikke gir progesteron, men det kan jo være at du ikke trenger også, men det vet man kanskje ikke før evt prøver. Jeg vet ikke, jeg vil ikke si noe feil heller da jeg ikke er legeInteressant! Takk for du deler likevel, det hjelper virkelig!Nå følges jeg opp av en gynekolog på en privat fertilitetsklinikk, og er faktisk satt opp til time for gjennomskylling av eggledere med kontrastvæske slik du beskriver. Jeg har ikke tatt noen blodprøver for å sjekke progesteron og annet da. Men jeg var absolutt ikke klar over at det kan påvirke fertiliteten hvis det gjøres før eggløsning?
I følge appen jeg bruker skal jeg ha eggløsning dagen etter inngrepet, men den regner jo bare ut et estimat, så må vel teste for å være sikker. Har lest på tidligere tråder på forumet her at det faktisk kan gi positive resultater i henhold til fertilitet, og mange kvinner har blitt gravid den syklusen etter gjennomskyllingen i følge Google. Men nå ble jeg litt nervøs igjen.
Kan jeg spørre, opplevde du at det hjalp med din fertilitet etter inngrepet?

Jeg fikk kontrastvæske i 2023 og hadde ikke tette rør (om man kan si det så enkelt
) og dette ble vel gjort i …. Mars tror jeg. Så gikk jeg gjennom fire sykluser med enkel stimulering og ble gravid da i juni 2023
problemet hos meg var lange og ustabile sykluser, antakelig flere uten eggløsning, og da hjalp det med letrozol og ovitrelle. Denne gangen etter MA hadde jeg og to sykluser antakelig uten el eller veldig sen el, så fikk letrozol og ovitrelle og ja, her sitter jeg 
Nå følges jeg opp av en gynekolog på en privat fertilitetsklinikk, og er faktisk satt opp til time for gjennomskylling av eggledere med kontrastvæske slik du beskriver. Jeg har ikke tatt noen blodprøver for å sjekke progesteron og annet da. Men jeg var absolutt ikke klar over at det kan påvirke fertiliteten hvis det gjøres før eggløsning?
I følge appen jeg bruker skal jeg ha eggløsning dagen etter inngrepet, men den regner jo bare ut et estimat, så må vel teste for å være sikker. Har lest på tidligere tråder på forumet her at det faktisk kan gi positive resultater i henhold til fertilitet, og mange kvinner har blitt gravid den syklusen etter gjennomskyllingen i følge Google. Men nå ble jeg litt nervøs igjen.
Kan jeg spørre, opplevde du at det hjalp med din fertilitet etter inngrepet?
Så godt at det endelig klaffet for dere da.