Progestan

Nøsste

Gift med forumet
Ander som har brukt dem? HVordan reagerte dere på dem evt? Var det mye bivrkinger med dem. Og så lurer jeg og på  vi skal ha eggløsning når vi har gått på disse medisninene for prøverør. Jeg har hatt litt slim på ppiret når jeg trørker meg. Jeg er redd det er eggløsning. Trodde liksom ikke jeg skulle ha det når di skal ha eggene ut. Lurer på mye i dag jeg!![:D]

Ja det opplevde jeg også! Og Twinanne kunne fortelle meg at det var eggløsningsslim. Men det er bare bra for eggene, de får næring og vokser. Så det er bare bra. Eggene drar ingensteds [;)]

Jeg går på progestan nå, og har jo noen bivirkninger. Er ganske oppblåst og stinn i magen (ser ut som jeg er gravid [&:]). De første dagene reagerte jeg også med kvalme, men den har gitt seg etter at jeg begynte å gå med Sea-band (akupunkturarmbånd kjøpt på apotek). Hodeverk kan også være en bivirkning. Pakningsvedlegget er jo på nederlandsk, så ikke så greit å skjønne hva som står der, men googla bivirkninger progestan og fikk opp litt info, så det er jo verdt å prøve [;)]

Ellers har jeg merka at det de siste dagene har vært litt vanskelig å få satt inn pillene for det er ganske, hva skal jeg si... "kjøttfullt" der nede.

Uff, dette kan jo høres ganske ille ut, men det går helt fint [:D]

Når det gjelde EL-slim så hadde jeg masse i nesten ei uke før uttak uten at det gjorde noe. Det betyr bare at medisinene virker [;)] 

Takk skal dere ha.....er så glade jeg har dere her inne jeg kan spør om det messte. Godt å vite at det er normalt med slim. Da kan jeg slappe av for det i allefall,at eggene ikke begynner og falle ut[:)]

Back
Topp