progestan

har brukt dem ja, men kan ikke huske jeg hadde noen særlig bivirkninger, hadde mere av crinone tror jeg

Ok. Har vært så uvel siden jeg starta med de. Kvalm, svimmel og vondt i hodet. Skjønner ikke pakningsvedlegget siden det kun står på nederlandsk. Prøvde å google "bivirkninger progestan" og fikk blant annet opp de jeg har. Håper ikke det skal være slik i 30 dager [8|] Da må jeg seriøst be om sykmelding...

Har klart å tolke så langt som dette:

bloedverlies uit de vagina - småblødninger fra vagina/skjeden?
onregelmatige menstruatiecyclus - uregelmessig mens?
misselijkheid - ? (kanskje kvalme?)
duizeligheid - svimmelhet?
slaperigheid - slapphet?
huiduitslag - utslett på huden?
depressive stemming - depresjon?

Og selvfølgelig det du sa:
hoofdpijn of migraine - hodepine og migrene

ja kvalm, svimmel, hodepine, humørsvingninger og ekstremt ømme pupper...

haha, oversatte misselijkheid på google, og da kom nastiness opp.
så, gratulerer, du kommer til å bli nasty!

ellers aner jeg ikke svar på spørsmålet ditt, men håper bivirkningene gir seg fort!

Jeg hadde ingen bivirkninger av progestan kapsler...bare at man må være forsiktig ved bilkjøring siden det er trekant på de...[;)]

Men jeg hadde ekstremt bivirkninger av progynova...så om ingen andre har hatt bivirkninger så kan jo du få det...vi alle har det på medisinene men det er vist veeeldig ulikt om hvilke man reagerer på her inne...
Så jeg tror du må trenge sykmelding.....[;)]

hmmmmm

jeg skal bruke noe som heter cyclogest jeg..............

noen som aner hva det er for noe???? altså bivirkninger???

ORIGINAL: CiZz82

Jeg hadde ingen bivirkninger av progestan kapsler...bare at man må være forsiktig ved bilkjøring siden det er trekant på de...[;)]

Men jeg hadde ekstremt bivirkninger av progynova...så om ingen andre har hatt bivirkninger så kan jo du få det...vi alle har det på medisinene men det er vist veeeldig ulikt om hvilke man reagerer på her inne...
Så jeg tror du må trenge sykmelding.....[;)]

? Det er ikke trekant på de jeg har fått hvertfall... [8|]

Back
Topp