Profilsiden min virker ikke fra appen

Ja,android-appen. Hvordan lager jeg skjermdump fra mobil? Får ikke opp noen feilmelding i det hele tatt, er bare blank side.

Ikke pdrøvd det nei. Har prøvd å logge av og på appen bare. Skal prøve.

Og så får jeg heller ikke opp profilen min via ipad. Står at brukeren ikke finnes. Men har nettopp fått den, så skal sjekke litt ut.

Samsung via BV-appen <3

Gi meg en lyd når du har prøvd å slå av og på.

Det virka ikke å skru av og på mobilen heller.

Det ble faktisk krøll etter at jeg hadde oppdatert appen i går. Hvis det kan ha noe å si.

Det er allerede rapportert videre til utviklerne, håper dette blir fikset i neste oppdatering :-)

Hva er status på denne? Her blir det også blankt både på min profil og når jeg forsøker å se andre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hva er status på denne? Her blir det også blankt både på min profil og når jeg forsøker å se andre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei, det er riktig.
Vi har gitt beskjed videre til de som har laget appen, håper de får fikset dette snart :-)

Hva gjør man for å få den oppdateringen? Funker ikke her og har ikke fått melding om at appen rr oppdatert.

Mamma til to fine gutter, en liten og en stor. <3

Hva gjør man for å få den oppdateringen? Funker ikke her og har ikke fått melding om at appen rr oppdatert.

Mamma til to fine gutter, en liten og en stor. <3

Hvis den ikke kommer automatisk så kan du søke opp appen på ny :-)

Hei.

Android appen la vi ut i to versjoner i går (Beklager dette.... :smiley-ashamed008 ). I den versjonen som ble lagt ut sist, skal profilsiden fungere.

Avinstaller den gamle og gå til Play (Android butikken), og last den ned på ny.

Back
Topp