Profilbilde

Alicia

Glad i forumet
Hei jenter [:)]

Nå har jeg sitti og sliti meg snart i hjel for å finne ut hvordan man legger et bilde under sitt navn, jeg har nemlig et mage bilde som jeg gjerne vil ha under navnet mitt, hjelp meg er dere snille!!

hmm du går inn på "min profil" og legger det inn på "min avatar"... og trykker oppdater... skal være ganske enkelt- når man først skjønner det riktignok! :-) evt står det kanskje en bruksanvisning på test-forumet... [8|] 

Alicia gi meg en pm når du har funnet ut hvordan man gjør det.....får det heller ikke til jeg

ORIGINAL: gira

Alicia gi meg en pm når du har funnet ut hvordan man gjør det.....får det heller ikke til jeg

Hei på deg [:)]

Du, gjør som Miluna sa til meg, gå inn på min profil, og bruk din avater. Bildet du har må forminske skikkelig. Det kan du bare gjøre på paint programmet. Det er veldig enkelt når man først finner ut hvordan man skal gjøre det. Prøv, og hvis det ikke går, så si ifra så skal vi prøve å hjelpe deg [:D]

så fin avatar du har fått alicia[:D]

kjempefin mage du har fått alicia![:)]

ORIGINAL: katrine35+

kjempefin mage du har fått alicia![:)]

signerer

ORIGINAL: Alicia

ORIGINAL: gira

Hei på deg [:)]

Du, gjør som Miluna sa til meg, gå inn på min profil, og bruk din avater. Bildet du har må forminske skikkelig. Det kan du bare gjøre på paint programmet. Det er veldig enkelt når man først finner ut hvordan man skal gjøre det. Prøv, og hvis det ikke går, så si ifra så skal vi prøve å hjelpe deg [:D]

Nå fikk jeg det til takket være dere flotte datagenijunimammaer...hehe. Men bildet ble så uskarpt..?

Jeg får ikke mitt bilde lite nok jeg! Hvordan gjør jeg det? Det blir ikke mindre enn 13kB og det er for stort får jeg beskjed om....

ORIGINAL: tingelingen2

Jeg får ikke mitt bilde lite nok jeg! Hvordan gjør jeg det? Det blir ikke mindre enn 13kB og det er for stort får jeg beskjed om....

har du prøvd å lagre det som gif? bildet blir ofte mindre da...

Så UTROLIG koselig at dere synes at jeg har fin mage... [:)]

Veldig fin Alicia! Er ikke alltid like flink til å huske om du har fortalt noe før, men hvor er du fra og når har du termin? [:)]

Back
Topp