lulan Forelsket i forumet 14 Apr 2013 #1 Jeg får ikke til og skifte, eller inne på profilen min har jeg skiftet bilde, men hvorfor vises de ikke når jeg er her inne??
Jeg får ikke til og skifte, eller inne på profilen min har jeg skiftet bilde, men hvorfor vises de ikke når jeg er her inne??
mamma_til_3 <3 Desemberhemlighet <3 VIP 14 Apr 2013 #2 Du må skifte avatar.. profilbildet synes vel bare på profilen din.
lulan Forelsket i forumet 14 Apr 2013 #3 snart_3? skrev: Du må skifte avatar.. profilbildet synes vel bare på profilen din. Klikk for å utvide … Hmmm får prøve takker
snart_3? skrev: Du må skifte avatar.. profilbildet synes vel bare på profilen din. Klikk for å utvide … Hmmm får prøve takker
lulan Forelsket i forumet 14 Apr 2013 #4 Hmmm fikk ikke til, kan det være noe med at jeg ikke klarer d pga av at jeg er iPad ?? Kjenner jeg hisser meg opp her:/ arrrg
Hmmm fikk ikke til, kan det være noe med at jeg ikke klarer d pga av at jeg er iPad ?? Kjenner jeg hisser meg opp her:/ arrrg
Sjokoperle* Andre møte med forumet 14 Apr 2013 #5 Fikk det heller ikke til på babyverden app'en på IPad'n. Men gå via safari og inn på babyverden derfra. Da går det
Fikk det heller ikke til på babyverden app'en på IPad'n. Men gå via safari og inn på babyverden derfra. Da går det