Profilbilde?

huzky

Gift med forumet
Jeg har opprettet et profilbilde, så når dere ser den blå bilen med bamsen ved innlegget, så er det meg som har vært på ferde :P

Hadde vært supert om flere kunne ha profilbilde (om det så er en tegneseriefigur, eller noe som gjenspeiler nicket sitt, eller hva som helst man vil identifisere seg med), for da blir det sååå mye lettere å huske og kjenne igjen nickene.. Og da føler jeg at jeg kjenner folk litt bedre. Nicket er så usynlig der oppe i hjørnet, men bildet ser man mye lettere.

Så da starter jeg en oppfordringskampanje: SKAFF DERE PROFILBILDE NÅ! ;)

Enig, mye lettere å kombinere nick og bilder :D

Blåveis1 skrev:
Da har jeg anskaffet profilbilde, kun for deg :) Jeg håper du nyter det

thank you, thank you. så lekkert det var!! :)

enig!

Da har jeg også skaffet meg bilde kun for din skyld

ja, du sier noe der  Ble noddy her da hihihi

Å, så bra at du tok det opp! Tenkte på akkurat det samme i går, og planla å lage en tråd om det! Takk, takk :-) :-)

herlig, herlig. tusen takk til alle som har skaffet seg bilde! :)

Da har jeg prøvd og ordne det. Så nå får jeg håpe det virker Huzky :)

Jeg får bare til med mine egne bilder, men jeg vil gjerne ha et googlebilde. Noen som vet hvordan jeg kan ordne det?

Bildene blir lagret som *bmp fil(punktgrafikkfil) er det derfor det ikke går? Får ikke til å lagre det som noe annet :/

Exito skrev:

Jeg får bare til med mine egne bilder, men jeg vil gjerne ha et googlebilde. Noen som vet hvordan jeg kan ordne det?

Bildene blir lagret som *bmp fil(punktgrafikkfil) er det derfor det ikke går? Får ikke til å lagre det som noe annet :/

herlig! :)

regner med det er pga at det lagres som .bmp-fil, ja. hva med å åpne den bildefilen i et bilderedigeringsprogram (feks paint), og så lagre på nytt, og da lagre som .jpg?

da har jeg byttet bilde. er litt mere "meg" ;)

huzky skrev:

Exito skrev:

herlig! :)

regner med det er pga at det lagres som .bmp-fil, ja. hva med å åpne den bildefilen i et bilderedigeringsprogram (feks paint), og så lagre på nytt, og da lagre som .jpg?

Ja, selvfølgelig. Det tenkte jeg ikke på ... :)  Takk for hjelp:)

huzky skrev:
da har jeg byttet bilde. er litt mere "meg" ;)

Akkurat sånn jeg så for meg "deg" :P

Back
Topp