Produserer varmepumper hybelkaniner?

Tanntrollet09

Forumet er livet
Ja, det lurer jeg på. Koster, støvsuger og vasker golvet, snur meg så er det tilbake igjen :-/ Sånn er det hos mamma og pappa også, tar maks et døgn så er hybelkaninene tilbake igjen. Skjønner ikke hva i svarte jeg skal gjøre, orker ikke vaske/støvsuge to ganger om dag liksom.
Flere som har lagt merke til dette med varmepumpene?

Svigermor har det og har bodd der i flere måneder med varmepumpe.. og nei, ble ikke noe mer. Men pga "vinden" fra den så samlet det seg kattehår på visse plasser bare. Men ikke mer enn det ville ha vært...

Ja, de lager  kaniner fortere enn vanlige kaniner.
Her har vi varmegjenvinning i luftekanaler og hybelkaninene går til angrep kvær dag sjøl om e støvsuga ofte

vi har varmepumpe og ja det blir støvete fortere. 

Støver fortere ja! Men det er nok pga at ting samler seg på en plass i stedet for jevn støvspredning ;)

synnes det har blitt mindre støv og bedre inneklima her etter at vi fikk varmepumpe
men så er vi nøye med å holde den ved like, tar ut filter og vakser hver 14 dag og ca hver 5mnd så vasker vi pumpa på den måtten vi fikk beskjed av levrandør og de som satte den opp.

Varmepumpen produserer ikke støv nei, men vår har iallefall en funksjon som gjør at støvet ikke svirrer så mye rundt i luften, det holder seg på gulvet for det meste, så da blir det fort hybelkaniner ja.

Back
Topp