Produkter i svangerskapet

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Tenker egentlig ikke over det, men bruker allerede neutral såpe, og blenda sensitiv til klesvask (mini tålte ikke noe annet, da alt med parfyme gav bleieutslett).
 
Bruker akkurat det samme som før. Gjorde det med storesøster og. Og jeg jobber som frisør i tilleg :)
 
Bruker også det samme som før! Eneste jeg har kuttet ut er hårspray og bruker kun litt parfyme når vi skal ut på middag el(lite da) :)

Parfyme har jeg nesten ikke brukt siden før sist svangerskap.
Synes alt lukter sterkt og gir meg migrene nå. Rart hva man vender seg til.
 
Da kvalmen slo inn så ble håndsåpe og vaksemiddel bytta ut med parfymefri varer. Parfyme og tyggis ble uaktuelt pga lukt. Ble/blir kvalm av å se sminkepungen og neglelakk på neglene (det er helt sinnsykt...).
Takk og pris at shampoo og balsamen min er en lukt jeg takler!
Så jeg tror det kom av seg selv det med å ikke bruke produkter med rart innhold ;) Bortsett fra ansiktskremen. Den går sånn halvveis.

Og det er div matvarer som er helt uaktuelle å trøkke i seg pga smak og lukt (og utseende). Og drikke er det kun vann. Så jeg er ikke bekymret ihvertfall.
 
Jeg bruker veldig få produkter i utangspunktet, og enda færre nå. Har ikke farget håret, så ser litt jævlig ut. Har kjøpt hudvennlig deodorant, men ikke tenkt på å bytte ut sjampo og såpe. Handlet alltid sånt på Body Shop før, kanskje jeg skulle gjort det igjen nå framover?
 
Bruker det samme som jeg alltid gjør. Økologiske/fairtrade/veganske produkter både til meg selv og hus, og etterhvert også til baby. :)
 
Bruker akkurat det samme som før. Gjorde det med storesøster og. Og jeg jobber som frisør i tilleg :)
Samme her! Men nå tenker jeg å slutte å farge håret, eller dvs gjøre en annen farge slik at jeg kan se normal ut i permisjonen! :) akkurat nå er håret mitt pastellrosa, og det er litt styr å vedlikeholde...
 
Samme her! Men nå tenker jeg å slutte å farge håret, eller dvs gjøre en annen farge slik at jeg kan se normal ut i permisjonen! :) akkurat nå er håret mitt pastellrosa, og det er litt styr å vedlikeholde...

Haha, det kan være lurt. Ikke altid like lett å vedlikeholde håret når man er i permisjon med liten baby :)
 
Har byttet deodorant til saltstein eller slik en krystall. Bruker ingenting med parfyme i, eller parabener, fargestoffer. Kommer til å farge håret hehe... Ser ut som en sopp akkurat nå..
 
Jeg bruker også det samme som før. Prøver å ikke være hysterisk =) Bruker kanskje litt mindre neglelakk (overlakken min er frarådet når man er gravid).. men bruker neglelakk med jevne mellomrom da =)
 
Back
Topp